busprinsen

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av madde - 30 mars 2011 21:44

Det är nog det bästa som finns i lilla martyrens liv och hon gör det fullt ut.Idag när jag pratade med Therese i eftermiddag så han hon klä på sig lite utekläder och riva fram "halva" köket.

 

              

Här ser ni lite skor på bordet och drös med stekspadar och andra köks saker.

                           

                             Passa er om ser denna lilla filur!!!

           

                             *Bilden är lånad av Sanna*

 

Av madde - 30 mars 2011 10:34

Igår eftermiddag åkte vi till Sanna med familj för att hälsa på och få se nykomlingen Samuel.Som vi har väntat att det lilla underverket skulle komma ut till världen och nu är han här.

 

Så himla liten och helt underbart vacker var han och mitt mamma hjärtat smällte.Vi hade med oss presenter både åt den nyblivna storebrorsan Oscar och Samuel.

 

              

Astrid var jättenyfiken på Samuel och ville lukta och känna på han hela tiden.Wilmer och Oscar lekte precis hela tiden och dom hade himla kul.

 

                             

 

Samuel sov länge på min bröstkorg och jag bara njöt och få lukta på en nyfödd bebis det är helt underbart.Det finns nog ingen godare lukt!

 

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards