busprinsen

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av madde - 14 mars 2011 13:58

Jag och mina tänder är inte bästa kompisar och det känns att det kommer vi aldrig bli heller för den delen.Mina hemksa tänder kostar bara massa pengar.....

 

Det började igår med ett super ont tandkött och en värk som gick hela vägen upp till huvudet.Så imorse vart det att ringa till tandläkaren och kommer nu därifrån med ett tömt tandkött på var och ett recept på kåvepenin.Så nu blir det rotfyllning eller så drar jag tandhelvetet.Innan jag fick barn hade jag ALDRIG nåt problem med mina tänder men på ängång jag vart gravid så har det bara varit problem med mina tänder=(

 

      

 

 

     

Av madde - 14 mars 2011 12:03

Ilördags kom Sanna med familj och hälsade på och det var väldigt trevligt som vanligt.Denna familj är så lätt att umgås med och det är aldrig en tyst minut.Henrik och Micke (Sannas sambo) träffades för första gången och emellan dom var det inte heller en tyst minut=)

Vi drog sedan i väg allihopa för intaga en god middag på Ming palace och maten var mycket god.

 

Wilmer fick sedan en hemsk astma och medicinen som vi har hemma hjälpte inte så det vara bara att åka in för att få lite hjälp så det vart inte så mycket sömn den natten.Vi fick åka in igår morse oxå för att andas in lite ventolin och det var en mycket trött och sliten familj här hemma igår.

 

Idag är det lite bättre med astman och nu byggs det lego för full rulle inne på hans rum medans martyren sover en nap i vagnen.

 

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards