busprinsen

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av madde - 15 mars 2011 20:55

Idag har vi varit ute i det härliga vädret.Har kännt mig så himla tom på energi och helt slut på ideer vad man ska hitta på för att aktivera barnen.Det är inte så kul att gå ut med ett barn som inte kan gå pga av sprickan i benet men när Astrid sov ute i vagnen så lapade mamman sol medans sonen lekte i en stor snöhög.

 

         

 

Så lite sol på nosen så vart man på lite bättre humör.Sedan vart hemlagad potatismos och köttbullar till middag.

Av madde - 15 mars 2011 13:20

Nu har inbjudningskorten som vi har beställt ifrån kortdesign kommit och dom var kanonfina så vi är hur nöjda som helst.Jag kommer att visa inbjudningskortet när dom är utskickade till gästerna.

 

Idag ska jag iväg på Birsta och köpa papper som ska vara till tillägspappret till inbjudan och kuvert.Sedan för en stund sedan ringde guldsmeden som ska göra vigselringen, hon ville bara berätta att dom har börjat jobba på ringen nu=)

Gud vad jag längtar till ska får se ringen som ska pryda mitt finger för resten av livet....

 

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards