busprinsen

Alla inlägg under augusti 2010

Av madde - 4 augusti 2010 20:42

Så det har inte varit en så rolig dag men tillslut trotsade vi vädret och gick ut.

  

sötaste gummistövlarna

    

Wilmer vid fontänen och där stannade vi en stund för leka med vattnet.....Sedan hände nåt med wilmers gummistövlar och han vart dyblött och när jag kollade under ena stöveln så är det världens hål under:-(så nu blir det att köpa nya.

 

Vi var och träffade Sanna och tog en fika så mysigt att få träffa dig!

 

Sedan hämtade vi pappa (henrik)på jobbet så var vi och åt en mysig middag sedan var vi och hyrde film.

     sötnosar på restaurang

 

Så av denna regniga och tråkiga dag vart tillslut mysig och nu ska vi njuta av en film och tända ljus.

 

 

Av madde - 4 augusti 2010 09:07

En kvar glömd Silon salva inne på Astrids rum på hennes fönsterbräda så när jag kom till henne imorse så såg hon ut såhär.

  

 

Det var silon salva på hela Astrid,sängkläder,kudde och hennes snutte trasa så nu ligger allt i tvättmaskinen.

 

 

 

Urs fy och blä vilket tråkigt väder så nu sitter vi och kollar på alla barn i bullerbyn och jag fattar inte hur jag ska få denna dag att gå.

Jag har slut på ideer vad man ska hitta på själv,jag börjar bli sjukt less på att vara själv varje dag med barnen. Men snart så är vi Turkiet och då ska vi njuta!

  

Så här sitter vi just nu och pillar på ett halsband.

  

Wilmer kollar på barnen i bullerbyn och regnet det bara öser ner ute.

 

Mamman i familjen hon dricker kaffe

Av madde - 3 augusti 2010 21:26

Såhär vart tallrikshyllan efter lite piff!

  

Vart lite gulligt!

Av madde - 3 augusti 2010 21:11

.....Har vi haft idag med Therese&Nikita och alla barnen!

 

Albin och Wilmer lekt massor och dom har haft så skoj och Alfred och Astrid pysslat på med sitt:-)Vi vart bjudna på god lunch och gott fika.

Busiga Albin i lekstugan

 

 

    

Alfred med fotbollen,kanske ett blivande proffs?!

   

Therese&Alfred

Astrid

 

 

    

Nikita

  

Man blir trött av att leka

    

trött kille

 

Efter den goda lunchen tog vi en promenad in till matfors och wilmer cyklade hela vägen fram och tillbacka,han var jätteduktig.Vi fick hjälpa han i uppförsbackar och hålla i han i nedförsbackarna.Väl i "centrum" så var in på Linn&Co och där kom jag ut med en kasse full med "piff"

 

*hissgardin

*Ljuslykta

*hjärtan

*Träbokstav

*Hjärtan på tråd

*ljusstake

 

Tack för helt underbar dag!!!  

Av madde - 2 augusti 2010 14:31

Ihelgen har jag pysslat med lite av varje. Jag har målat tallrikshyllan och satt upp det gamla ladugårdsfönstret och det vart kanonfint.

 

  

tallrikshyllan och nu är det bara lite "piff" kvar att göra!

 

  

Fönstret

 

  

gamla pärlhalsband ifrån loppis vart fint i kupan

 

   

piggtittaren

 

   

klänningen hittade jag på loppis som ny pryder astrids rum 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards