busprinsen

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av madde - 20 augusti 2010 13:03

Tack för alla fina kommentarer dom värmer i mitt hjärta.

 

Förlåt för min frånvaro men jag har jobbat lite och så har jag inte haft nån lust att blogga,men nu är jag tillbacka i bloggvärlden.

 

Jag vill bara säga att nu går Astrid hela tiden och hon är så himla söt när hon stapplar fram på ostadiga ben.

 

Nu är det inte länge kvar tills jag börja jobba och man är tillbacka till vardagen som en arbetande mamma.Urs vad detta året har gott fort men vi har hunnit med massor i vårat liv och jag har njutit till fullo så nu börjar snart ett nytt kapitel i vårat liv.

Det är bara att hänga med i svängarna för att hinna med.

 

Men först ska vi njuta av två veckor i Side och det ska bli helt underbart och otroligt skönt.Helst nu när man känner att hösten har börjat att komma,som jag har sagt förrut så är jag en sommar människa.

 

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards