busprinsen

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av madde - 24 augusti 2010 08:02

Igår hade jag en EGO dag och det var så otroligt skönt. Jag for med barnen till deras mormor *TACK MAMMA*

 

Efter jag lämnade barnen så åkte jag till birsta och där gick jag i lugn och ro med en kopp kaffe och bara njöt. Jag handlade lite kläder till barnen

 

TRÖJA BARN

Till wilmer

 

KLÄNNING BARN

Till Astrid

 

Sedan vart det mocasiner och tofflor inhandlat som blir till dagis start.

 

Åkte sedan till E-L för att bli fin i håret och det vart kanon bra som vanligt plus att jag fick kläder till mig själv. Så jag hade en helt underbar dag alldeles solo och jag njöt för fullt och jag laddade med massa energi. Det var precis vad jag behövde.

 

När jag for upp till Nedansjö för att hämta barnen så ville wilmer stanna kvar hemma hos mormor så jag fick bara med mig ett barjn hem:)

Vi åkte ännu en gång till  Birsta för att Henrik skulle inhandla lite mera t-shirtar sedan drog vi hem för att se Fångarna på fortet.

 

Nu:Packa inför Turkiet

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards