busprinsen

Alla inlägg under augusti 2010

Av madde - 7 augusti 2010 21:20

Somsagt så började vi med frulle på södraberget och det ä så bra där för dom har ett jättestort lekrum med alla möjliga leksaker.Barnen älskar att leka där!

    

Barnen på södraberget!!!

 

Såhär såg wilmer ut idag när han klädde på sig

  

I godan ro med byxan bak och fram och läsa Lego tidning

 

Sedan var vi på Stödemarknad och det var okej men inte mer.Kul att se lite kända ansikten.Efter det har vi flängt lite överallt.

Tog sedan en skön kvälls prommis och nu njuter jag av ett glas rött.

 

 

Av madde - 7 augusti 2010 07:53

Nu ska vi åka och äta god frukost på hotell och sedan ska vi till Stödemarknad.Känns skönt att slippa göra frukost och det är mycket godare att äta frukost på hotell.Men det bästa är ju att man slipper diska och allt plock.Man behöver bara tugga och svälja.

 

Nej nu gott folk så måste jag göra mig klar för avfärd mot vgod frukost och sedan Stöde.

                    

                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av madde - 6 augusti 2010 14:18

Med kläderna på kan man oxå göra,så nu har Astrid provat på  detta med klädsim.

      

 

 

Sedan idag hade vi besök av världens bästa E-L som klippte Astrid så nu har lill damen i huset lugg.Himla söt vart hon eller sötare :-)

 

Av madde - 6 augusti 2010 09:38

Här kommer lite bilder på piffet jag köpte

    

så nu ska jag piffa växthuset :-)

Av madde - 6 augusti 2010 09:21

Godmorgon alla!!!

 

Imorse vart det en tidig morgon så vi har hunnit med massor fram till nu.

 

*Klä på AStrid (wilmer klär på sig själv)

*frukost

*små plocka och små städa

*leka

*tvätta och hänga tvätt

*vagga astrid för att sova en stund ute i vagnen

 

  

Dra i halsbandet är skoj!

 

Astrid byxa är tok för lång men byxan är så söt med massa söta detaljer så jag kunde inte vänta med att använda dom :-)

 

Wilmer har fått så coola och snygga mysbyxor ifrån

   

lågt sittande fickor bak och stjärnor längst ned på byxan

   

mammas snygga kille!!! 

Av madde - 5 augusti 2010 22:46

Nu ska jag luta mig ned på kudden för att ta mig en godnatts sömn. Är ganska trött efter dagens göromål men samtidigt älskar jag när det händer lite runt omkring mig.

 

Roxette biljetterna är nu sålda men jag kan erkänna att det suger R*V för att jag inte kan gå på detta som jag VERKLIGEN hade sett framemot....

 

NU: Sova!!!!

Av madde - 5 augusti 2010 20:19

Idag har det varit fullt upp vi började med att köra barnen till mormor för att sedan bege oss till jobbet.Så det vart kurs för AM för min del och körning för Henrik.

 

Innan jag drog för att hämta barnen så var jag in på min favorit butik som oxå ligger granne med mitt jobb :)

 

Jag handlade litt nytt piff till mitt växthus

 

*liten gunghäst

*lite skål med lock

*ros

*slinga

*spets

 

Ska knäppa kort imorgon på piffet så ni får se.

 

Sedan iväg till mormor för att hämta godingarna för att åka på kalas till systersonen som vart 18år idag och som vanligt hade min kära syster bakat massa gott som slank ned i magen :)

 

idag känns som sommaren har hittat tillbacka till oss och jag njjuter till MAX.

Av madde - 4 augusti 2010 20:56

Jag/vi måste tyvärr sälja våra biljetter till Roxette den 7/8 i sundsvall.

Vi har 2st sittplatsbiljetter som är brevid varandra som vi säljer för 600:- per styck ( värde 795:- per styck)

1st ståplats för 300:- (värde 495:-)

 

Lägger man till 100:- på biljetterna får gå på fredagen och se Ulf Lundell och Takida.

      

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards