busprinsen

Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Kalas hela dagen lång

Av madde - 3 januari 2011 17:31

Igår fyllde som sagt Henrik 40år och det vart kalajs hela dagen lång.Det vart smörgåstårta och annat smått och gott så jag tror att ingen gick hungrig härifrån=)

 

Han fick många fina presenter så jag tror att födelsedagsbarnet är nöjd.Jag var helt död efter när den sista gästen lämnade vårat hem och jag dog nog i soffan.

 

 

 

Idag vart det tillbacka till verkligheten och barnen var på dagis för första gången på 3veckor så Astrid ville inte riktigt släppa mig.Men efter många kramar så fick jag gå=)

 

 

 

 

 
 
Elin

Elin

3 januari 2011 22:25

Stort grattis till Henke som fyllt gubbe ;) hehe skoja lite bara. hoppas han hade en bra dag. kram

http://www.prinskorven.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 september 2011 20:00


I detta hem så är det inte jag som stryker våra kläder eller gardiner.Jag hatar att stryka så det får helt enkelt bli henriks göra=)   Ett litet bildbevis så ni inte tror att jag ljuger=)     Astrids nya hissgardin färdig stryken.... ...

Av madde - 20 september 2011 14:05

Idag åkte vi till norra för att leka lite och jag trodde det skulle var lungt i lekparken idag.Men gud så fel jag hade för det var frilufsdag och det bara kryllade av barn.Det var ganska mycket lek ändå och avlsluta med lite fika=)         ...

Av madde - 14 september 2011 19:45

Nu kör vi den sista delen på bröllopsbilderna=)Nu blir det att välja ut tackkortet till våra kära gäster som verkligen förgyllde våran dag och kväll.Vill ännu en gång TACKA alla som kom på våran dag och ni kommer alltid att finnas i våra hjärtan!  ...

Av madde - 13 september 2011 21:31

Jag ber 1000gånger om ursäkt för min frånvaro men det är svårt att blogga när man inte har någon lust.Jag känner att om ska blogga så vill jag skriva något bra inlägg inte bara typ jobbat idag,lagat mat.....                      Nu måste...

Av madde - 3 september 2011 13:16

Sonen här hemma växer så det knakar och bara fötterna har växst  ca 1cm denna sommar och på längden är det oxå några centimeter=)Så då blir det att fylla på garderoben lite.Nova star är ett bra märke för det är bra växmån i kläderna och man kan ha do...

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards