busprinsen

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av madde - 8 januari 2011 14:10

Här kommer lite bilder ifrån hemmet och nu har jag vårat här hemma så nu väntar vi att det ska bli sol och droppande ifrån taket=)

 

     

   Astrid har fått nya gardiner

                 

  En ljusslinga som har små äppelblommor som hänger på fönstret och på lillbordet en liten söt plåtburk med lite spets som sticker ut.

 

Tallrikshyllan har fått lite påfyllning av mina och Henriks "bebis"skor.

                 

                     Vardagsrummet

 

 

                  

          

                      Knäppt ifrån köket

 

                 

           *Fågelburen en blomma flyttat in  med ljusslinga

           *Nya tavlan i närbild.Tavlan kommer ifrån ButikAnnelie

           * Söt liten låda som det är två rosor i

            

         Mitt nya stora olivträd Olivträdet kommer ifrån

            

 

Nu väntar jag bara på mina nya hissgardiner som kommer nästa vecka. 

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards