busprinsen

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av madde - 6 januari 2011 23:13

Idag har det snöat och blåst precis hela dagen och kvällen.Så idag fick julen flyga ut och våren flytta in=)

 

Så vi har grejat precis hela dagen

 

*Tvättat soffklädseln och mattor

*bytt gardiner och putsa alla fönster invändigt

*Lullat

*Städat

                       

Min blivande man i arbete....

 

Så nu väntar jag bara på min nya tavla till vardagsrummet och mitt STORA olivträd som ska få vara i en zinkhink.Så får jag hoppas att mina hissgardiner som jag beställt kommer nästa vecka så blir det komplett.

 

Jag behöver inte köpa så mycket nya saker för jag flyttar liksom runt min inredning lite överallt här i huset och det känns som man har köpt "nytt" =)

 

Men det är alltid kul att köpa någonting nytt hem=)

 

Av madde - 6 januari 2011 22:34

Idag är det mycket stor dag för både Wilmer och hans mamma&pappa.

 

Wilmer har tappat sin första tand och det var en mycket stolt kille som kom med tanden i handen.

 

Första tappade tanden......

 

                                   

 

 

Tiden rusar iväg och nu när första tanden har lossnat så börjar våran lilla kille bli stor kille...

 

Så nu ligger tanden i ett glas och väntar på tandfeen     

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards