busprinsen

Alla inlägg under januari 2010

Av madde - 25 januari 2010 13:33

Måndagar är nog den värsta dagen på hela veckan,allt känns så långt borta....nej urs och fy för måndagar.

 

vilken är eran värsta veckodag?

 

Idag har det inte hänt allt för mycket här hemma.Det är det vardagliga som dammsuga,tvätta.....jo så har jag betalat räkningar,tänk vad kul det skulle vara om man slapp betala räkningar:-)

 

nEJ nu ska jag roa sonen......

Av madde - 25 januari 2010 13:27

                        Matsedel vecka 4

 

 

 

Måndag: skinkstroganoff,ris och sallad

 

Tisdag: Ugnsbakad torsk med vitlökssås,potatis och sallad

 

Onsdag: Kyckling med chiliyoghurt,pasta och sallad

 

Torsdag: Hemma gjorda hamburgare med avokado och tomatsalsa,potatis i ugnen och sallad

 

Fredag: helstekt fläskfile,pommes och sallad

 

Lördag: Lax i ugnen,potatis,sallad och limesås

 

 

 

Av madde - 24 januari 2010 12:47

Här kommer en bild på knoppbrädan

  

Av madde - 24 januari 2010 12:43

Hade vi hemma hos Anki med familj.Vi var ute och gick och barnen lekte.Vi köpte hämtmat som vi mumsade i oss till middag.Wilmer busade järnet med peter.

Tack så mycket för en trevlig dag!

     

Här har Emilia precis dragit av Astrid strumpan.  

Av madde - 22 januari 2010 13:52

Nu har det blivit lite blåa detaljer i köket och det vart fint tycker jag.Nu ska jag iväg och köpa nya stolsdynor och kanske lite annat småt och gott till vardagsrummet.

 

här kommer lite bilder ifrån köket

       

 

Hallen

 

    

 

 

Av madde - 22 januari 2010 13:45

Fick vi idag utav sanna&Nikita!

 

Vi drack kaffe och surrade om ditten och datten.Wilmer vart nog väldigt förtjust utav sanna skulle sitta i hennes knä,pussas och ville att hon skulle följa med ut och leka:-)

Astrid var på ett strålande humör och charmade på både nikita och sanna.

 

Nikita har varit snäll och målat min knoppbräda som snart sitter på plats.

 

tack tjejer för en väldigt trevlig stund!

    

Nikita&jag               sanna

Av madde - 21 januari 2010 16:01

astrids nya favvo grej att göra är att åka runt med storebrorsan i dockvagnen.Hon verkligen älskar att åka fram och tillbacka.

Mina älskade barn

   

liten tv paus     kör mig brorsan

Av madde - 21 januari 2010 11:05

igår åkte vi till Anki&Emilia vi drack kaffe och surrade medans tjejerna röjde på golvet.Sedan när töserna somnat så drog vi fram symaskinen och vi sydde en gardin längd till köker här hemma och Anki sydde en gardin till sitt kök.

 

Jag håller på att göra om lite i köket och snart kommer lite bilder på det så fort det är klart!

 

Man ser att små tjejerna tycker om varandra och det är så härligt att se.

  

Astrid

  

Emilia

 

         Tjejerna in action

 

VI är så glada att vi har er i våra liv  

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards