busprinsen

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av madde - 11 januari 2010 09:34

Som många andra här i bloggvärlden så lämnar jag ut våran veckomatsedel och det känns så skönt att börja med att ha matsedel för veckan,annars blir det den ständiga frågan-Vad ska vi äta idag?

men den frågan får vi hoppas är historia nu.

Lämna gärna ett spår om ni oxå har gjort matsedel!

                      Matsedel vecka 2

 

 

Måndag Köttfärsås och pasta med fetaost sallad

 

Tisdag  fylldKycklingfile med serranoskinka,ris och sallad

 

Onsdag Torsk i ugn med romsås,potatis och sallad

 

Torsdag Kassler med sås,potatis och sallad

 

fredag Köttfärsbiffar med fetaost,pasta och sallad

 

Lördag Helstekt lax i ugn med rostade grönsaker

 

Söndag rester

Av madde - 11 januari 2010 09:28

Vad jag har sovit dåligt dom sista veckorna, Astrid har fått tänder,feber och vill inte sova.Men i natt har det varit en jättebra natt har bara vaknat en gång och ätit och sedan somna om.

Imorse när det var morron för fröken var jag tröttare än tröttast och då har jag sovit mer än vad jag gjort på länge.Det kan nog vad det som var problemet att jag fick SOVA för mycket:-)

 

Efter en stund uppe så somnade "Martyren"

 

Då passade jag och Wilmer på att äta frukost och jag hann också dammsuga,hänga tvätt och plocka iordning härhemma innan A vaknade igen. 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards