busprinsen

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av madde - 13 januari 2010 15:10

Gott med ´mellanmål efter en dag på dagis och till mellis idag vart det varm chocklad och smörgås med ost

 

 

lilla damen fick prova att äta smörgås med massa smör på,det var lite pillrigt tyckte Astrid men en och annan bit gick ned:-)

       

Av madde - 13 januari 2010 13:33

 

Har min dotter vägra sova kampanj, Okej det kan jag ta om det inte vore för allt gnäll som snart ger eksem i öronen....min filosofi är man trött så sover man!!!!

 

Idag kom Agneta och hämtade kläder och hela min kollektion ifrån gangstar jag ska sluta sälja gangstar.

 

Hon ska öppna en butik med begagnade barnsaker som öppnar den 1februari och det var så skönt att bli av med massa urväxta barnkläder och det som inte blir sålt så skänks resten av kläderna till utsatta kvinnor med barn.Så kanske man får en liten slant i fickan.

 

Tycker det är skönt att slippa knäppa kort,lägga upp bilder,skriva annons,packa skicka....plus betala för det(annons kostnad).Nu lämnar man in kläderna/sakerna och hon fixar allt och så får man pengarna.

 

 

Nu-hämta min prins på dagis.

Av madde - 13 januari 2010 13:13

Igår hade vi trevligt besök av Sanna&Nikita.Vi drack kaffe och hade det hur trevligt som helst och tiden bara rusade iväg.

Tack tjejer för att ni kom!!

 

prinsessan i min gamla kofta som jag hade när jag var liten.

    

smaka lite.....

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards