busprinsen

Alla inlägg under juli 2009

Av madde - 16 juli 2009 14:02

Idag har jag och astrid varit hos fotografen vi var hos fröken fotograf i söråker,vilken kvinna att fånga ögonblicken.Otroligt duktig att fotografera!Längtar tills bilderna ska pryda väggen i sovrummet!

När vi kom hem så kom Jossan på en kaffetår,alltid lika trevligt att ses och prata:-)Tack för trevligt sällskap!

Nu öser regnet ned........ja det öser!!!

Nu väntar jag hem min lillprins

Av madde - 16 juli 2009 11:00

Wilmer är med henrik och Hampus och hälsar på hos farmor&farfar i Hudik så då bjuder jag på lite på bilder på världens bästa prins

Äter glass på skatan

Pappa&jag

Av madde - 16 juli 2009 10:57

Nu har det gått 6 härliga veckor sedan du kom till oss!

Vi älskar dig våran älskade Böna

under sitt gym

är i famnen på väldens bästa!!!

Av madde - 15 juli 2009 22:37

Henrik har nu börjat sin semester,känns skönt att dela sysslor med nån på dagarna!

Min lillasyster med familj är här och hälsar på och vi har grillat och barnen har fått leka på Norra.

Igår fick prinsen öroninflamation:-(jättehög feber och nu såg läkaren att det låg fortfarande vätska bakom trumhinnan så nu blir det nog rör i det örat.

Men idag efter att wilmer hade fått medicin så fick han nässelutslag över hela kroppen:-(SÅ det vart att besöka läkaren och få ny medicin.

Igår var jag på mysfika med världens bästa polly:-)Love you vännen!!


Nu ikväll är jag solo så jag och astrid tog en tripp till alnöntill Elin,synd bara att Astrid inte var på sitt bästa humör.Men lite fika slank ned iallafall:-)


IDAG BLIR VÅRAN PRINSESSA 6VECKOR!!

Av madde - 8 juli 2009 11:19

regn,mulet....ja det känns som höst.jag blir deppig utav detta har inte lust med nåt!men så har man en trotsig 3åri ng som testar en till MAX!Blir galen snart!!!!!Man vill "bunta"ihop han och skicka iväg han med retur lapp där det står-skickas tillbacka när trots perioden är över.

Men detta är ju baksidan av att vara förälder man får liksom med allt:-)men det är väl än tjusning med detta oxå


Nu-kaffe

Av madde - 8 juli 2009 09:42

Igår var det en stor dag här hemma.Wilmer har slutat med tutten:-)

vi har pratat om att sluta med tutten ett bra tag,igår när vi var på Birsta så var vi in på lekplaneten och wilmer såg en tågbana med thomas tåget och vi sa att han får den om han slutar med tutten.'


sagt och gjort så kom denna tågbana hem till oss och tuttarna kom tomten och hämtade här hemma.Det vart lite tårar och lite frågor om tutten vid nattningen,men skatten som somnade tillslut.


Behöver jag säga hur stolt jag är över min prins?


Efter han somnade så rann tårarna på mig det vart liksom så himla stort detta att mammas "lilla" prins nu har blivit riktig stor.Men var sak har ju sin tid och denna tid var nu inne!

Mamma&pappa älskar dig wilmer,prinsen,älskling,hjärtat kärtbarn har många namn.


avlutar med lite bilder.


 lillen 1½år

Nu 3år och 4månader

Av madde - 5 juli 2009 15:21

JA nu har våran prinsessa blivit 1månad.

Det största framsteget är att hon har börjar att le.Man blir alldeles varm i hela hjärtat när hon ler.


Detta med 2barns chocken har kommit med besked.Jag känner ibland att jag står med astrid i bärselen skrikandes och en trotsig 3åring som inte vill,ska inte,skriker,ska inte klä på sig......då känner man att svetten lakar i pannloben kan jag säga:-)Men samtidigt njuter jag av detta!Mitt hjärta är fyllt av kärlek så det känns som hjärtat ska svämma över!


Lite bilder på våran 1månads tjej


go kinden

Lill Bönan

Dessa små fossingar är helt oförstörda och ska senare gå många steg i sitt liv

Älskar dig så högt!!

Av madde - 1 juli 2009 19:28

Gud vad härligt att kunna äta ute:-)detta är sommar att kunna äta ute alla dagens mål!

Idag vart det sallad för min del:-)måste försöka komma i form igen....hur nu detta ska gå,finns alldeles för mycket gott att stoppa i magen.nu är både fönster och dörrar öppna men det känns som luften står stilla.


Nu-natta prinsen

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards