busprinsen

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av madde - 1 juli 2009 19:28

Gud vad härligt att kunna äta ute:-)detta är sommar att kunna äta ute alla dagens mål!

Idag vart det sallad för min del:-)måste försöka komma i form igen....hur nu detta ska gå,finns alldeles för mycket gott att stoppa i magen.nu är både fönster och dörrar öppna men det känns som luften står stilla.


Nu-natta prinsen

Av madde - 1 juli 2009 13:32

Hand i hand

Kom och ta mig om du kan!

Bönan sussar söt

Av madde - 1 juli 2009 12:51

herregud nu är det VARMT!nu har vi 34 grader och svetten bara rinner:-)

AStrid är inte så himla nöjd för detta varma väder,mycket värme eksem,gnällig och mycket amning!

Hon har svårt att komma till ro.

Har nu tagit och kommit igång med mina morgon prommisar:-)

Idag var det jag och maria som tog våra vagnar och drog av sörberge runt.Svetten lakade kan jag säga:-)

på Fredag blir AStrid 1månad ja tiden bara rusar iväg.


Har man gjort detta för sista gången i livet att vara gravid,födda,amma....Ja det har jag nog gjort stängt igen fabriken för tiden har sin gång.Hur mysigt det än är att vänta ett nytt liv så kan man bara inte skaffa barn på barn.Någon gång tar det slut .Man passerar några milstolpar under sitt liv och detta är en av dessa att skaffa barn.Nu ska man njuta av detta och ge sina barn en bra uppväxt med mycket kärlek!!

lite kort kommer!!

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards