busprinsen

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av madde - 30 juli 2009 20:11

Nu är jag klar med mina målar projekt här hemma:-)det ladugårdsfönstret och en stol som fick sig några pensel drag av den vita färgen.

ska lägga upp dessa bilder  imorgon så ni får se:-)


Nu har solen kommit på besök igen och jag bara njuter,älskar sommaren!!

Idag har vi bara varit ute och njutit.Idag börjar mittnorden cupen(fotboll)och det är full fart nere på skolan(där bor dom under cupen)så man har liksom första parkett att se allt tok med dessa ungdommar:-)herregud det spanas och flörtas......man vet ju själv hur det var när man var ung!


Som ni kanske vet så fyller jag snart 30 och jag kommer att ha fest den 22augusti!är det nån som vet vart man kan få tag på bord och stolar och partytält!!så skriv gärna!


Nu har Astrid växt hur sin första body,det gör liksom lite ont i hjärtat att det går så hiiiimla foort!stanna klockan.Folk säger passa på och njut men hur ska jag kunna det när tiden går så fort.


kramar



Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards