busprinsen

Alla inlägg den 25 juli 2009

Av madde - 25 juli 2009 10:04

här har en ny klippt kille

vilken snygging!

Bönan!



Igår var vi på stan,vi fikade och bara strosade på stan!Henrik köpte ett par nya jeans och jag handlade min murgröna krans på butik Annelie.

Sedan på kvällen gick jag&maria en kvällsprommis.


Är så himla less på detta väder,det känns som det är höst!När ska sommaren komma eller blir det ingen mera sommar värme?


Vad som händer idag?det vet jag inte!


ha en bra dag!!

Av madde - 25 juli 2009 09:55

Nu har våran nya tv bänk kommit och tv har kommit upp på väggen.sedan har det blivit lite små pyssel


här ser ni lite av tv bänken som är köpt på fredrik&michael i hudik.sedan har jag hängt upp en murgröna krans i fönstret.På tv bänken ska det bli lite små pyssel:-)

mitt nya tyg hjärta fick sin nya plats på vitrinskåpet och i skåpet har mina första skor fått plats(här ser ni oxå min sons stökiga rum)

hem ljuva hem kuddar.


ska knäppa lite bilder i från sovrummet på mina nya kuddar men det får bli nån annan dag!



Nu har vi varit och köpt nya tapeter till barnensrum men dom får ni se när dom sitter på plats:-)



Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards