busprinsen

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av madde - 27 maj 2011 21:31

Idag var jag in till mina älskade tjejer på ButikAnnelie och det är alltid lika trevligt och sedan mår jag så bra att vara i butiken och bara gå runt och suga in alla inspiration.Idag kom jag därifrån med lite saker till hemmet och när jag kom hem så vart det omflyttning,udanplockning och plocka fram "gamla"saker som blir helt plötsligt blir nya=)

 

            Nytt kakfat och jag piffade upp med lite citroner

 

                Vas i fattigmanssilver och med plättar i

                                     2nya ljuskoppar

Av madde - 27 maj 2011 20:41

Att gå till frissan med 2barn själv är ett test för tålamodet och psyket.Jag behöver kanske inte säga att jag var svettig när vi var klara.Wilmer var duktig som vanligt men det var väl Astrid som höll låda för hela salongen.När det var Astrids tur så krävdes det 3personer för Astrid skulle bli klippt=)

Hon satt i min famn,Amanda som klippte och E-L som dansade och muttade med godis...

 

      Jätte gulliga Amanda på Salong Sagolik som klipper Wilmer

 

                       Astrid sitter och väntar på sin tur

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards