busprinsen

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av madde - 23 maj 2011 20:46

Den lilla damen i familjen fick tag på en färgpenna på Wilmers rum och måla det var ju hon jättebra på.Rena rama konstnären=)

 

     

                                        Så fint mamma!

 

                                        På kläderna oxå......

 

                Till och med under fötterna

 

Jag har oxå filmat men jag får inte in filmen men jag ska försöka få tag på någon som kan!

 

Av madde - 23 maj 2011 17:26

Helgen har varit helt underbar och herregud vad lätt det har varit bara med ett barn=)Allt går så himla lätt att bara ha 1barn med sig hela tiden.Men vi har saknat Astrid jätte mycket när hon har varit på en liten "Mini" semester.Så jag vart så glad när jag fick träffa min lilla tösa bit igår och det vart en jättelång kram och massa pussar.Men denna helg har varit VIKTIG för både Wilmer och Astrid men nu är vi samlad igen.

 

         Astrid äter mat i husbilen.Ser ni lilltungan?

 

                                      Detta är sommar  

 

Vi var ute precis hela dagen i det helt otroliga vädret så har man fått sig lite sommar bränna=)

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards