busprinsen

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av madde - 17 maj 2011 20:34

Alla som känner mig vet att jag älskar att gå på loppis och leta små fina fynd.Ihelgen när barnens farmor&farfar var här så hade hon varit på loppis och fynda dessa fina fynd:

 

     Liten servis med 6st koppar med fat,sockerskål och mjölkkanna.Faten har en "sörpel"kant precis som det var förr...

 

  En söt virkad duk som nu ligger på byrån i sovrummet.Så man kan verkligen göra fina fynd och sånt gillar väldigt mycket.

 

Så det är tur att min svärmor gillar att gå på loppis =)

Av madde - 17 maj 2011 09:23

Började morgonen med en morgon prommis och hör och häpna för då lyste solen och det var helt underbart=)Men solen fick man se ungefär 1timme innan himmelen öppnade sig och det vart regn som omväxling.

 

När vi åkte till dagis så frågar Wilmer mig vad vi skulle äta till lunchfika och jag frågade om det var kvällsfika han menade.Nej svarade han och då listade jag ut att det var middag han menade.Så in en 5årings värld är alltså lunchfika=Middag.

 

Har nu varit hos tandläkaren och är nu helt bedövad ända upp till näsan så det är tur att man inte är förkyld för då skulle jag inte känna om jag var snorig=)

 

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards