busprinsen

Alla inlägg under december 2010

Av madde - 2 december 2010 21:36

Detta blir ett snabbt inlägg för dottern är vaken och grining!

 

Vill TACKA alla som kom på kundkvällen på ButikAnnelie och BAMSE TACK till Annelie för helt underbar kväll,god service och gott tilltugg.

 

Bilder och mera om kvällen kommer imorgon

Av madde - 1 december 2010 21:21

Idag efter jobbet så var jag in på bästa barnbutiken i Sundsvall.Det hade kommit i mycket nyheter och ett nytt märke Fransa kids och det är värt ett besök till butiken eller på webben.

 

Jag fick med mig hem ett par strumpbyxor ifrån lundmyr och dom är otroligt söta och kommer att pryda Astrids ben ofta

 

Strumpbyxor  Royal Edition White // Lundmyr Of Strumpbyxor  Royal Edition White // Lundmyr Of

 

Glöm inte att gå in på Kidstore för inte missa deras julkalender

Av madde - 1 december 2010 21:08

Wilmer var spänd på att få öppna första luckan i kalenderna.Vi har köpt en legokalender och TV kalendern.

Julkalendern som sänds på TV var riktigt bra och det känns ju roligt för jag har tyckt att dom senaste åren har dom inte varit så bra.

  

Ny vaken kille öppnar första luckan ivrigt

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards