busprinsen

Alla inlägg den 7 december 2010

Av madde - 7 december 2010 14:36

Våran lilla herre här i huset är väldigt förtjust i pepparkakshuset och det som mest spännande är godiset som ligger på taket.Igår tog godis "tjuven" på bargärning när han höll på pilla bort en nonstop

  

 

Av madde - 7 december 2010 13:27

Är hemma idag ifrån jobbet pga av denna förkylning som inte vill släppa greppet om min kropp.Men det värsta är nog nackvärken som gör mig galen snart...

Jag har ändå försökt att göra lite nytta här hemma fast man är sjuker för man är ju ingen karl =)

 

Ja när karlarna är sjuka ja då är det döden nästa men en stark kvinna reder sig fast en dunderförkylning.

 

*Tvättat 1 maskin tvätt

*Torkat golvet

*Allmänt små plock

*lagat middag (lasagne

*Latat mig och snyttit näsan

 

Jag tror jag ska försöka mig ut på en liten prommis,jag tror det kan göra gott för kroppen med lite frisk och härlig vinter kyla.

 

Har en liten fundering,Är det nåt ni skulle vilja att jag skulle skriva mera om eller mindre om?Eller mera bilder?

Kom med förslag=)

 

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards