busprinsen

Alla inlägg under december 2010

Av madde - 21 december 2010 21:20

Att driva eget och få vardagen att gå ihop kan ibland vara som 1000bitars puzzel.Men med hjälp av släkt och vänner så löser sig allt och detta skulle inte gå utan dem.Så nu får barnen jul lov och mitt mamma hjärta behöver inte känna så himla mycket dåligt samvete.

 

Så idag har barnen varit hemma hos sin mormor och vi har jobbar och inhandlat dom sista klapparna.

 

Jag var in på den bästa barnbutiken Kidstore för att handla lite julisar till barnen och jag kom därifrån med 2st påsar

 

English afternoon tea från Oskar & Ellen 

Detta set ifrån oskar&ellen

 

*docksäng ifrån kidsconcept

*sänghimmel

*pruttlera

*målarböcker&pennor

 

Men detta får ni bilder på efter julafton

 

 

 

 

 

Av madde - 19 december 2010 20:20

Ja nu har det snöat snart i två dygn och det bokstavligen vräker ned=)

Men det är otroligt mysigt oxå med all denna snö...

 

  

Henrik i en stor snödriva

  

Ser ni Wilmer huvud som sticker upp?

 

Ja som ni ser så har vi fått sjukt mycket snö

Av madde - 19 december 2010 19:06

Idag har vi haft lilla julafton med mormor&morfar för dom åker ned till min lillasyster i jul.Wilmer vart helt överlycklig att vi skulle ha julafton här hemma=)

  

Lite julisar

 

      

 

 

Dockvagn till Astrid ifrån mormor&morfar

 

 

  

Toy story 3 lego

 

 

 

Ishockey spel Till Wilmer ifrån mormor och morfar

    

 Det är en lift vagnen och det går att göra till sitt vagn.Astrid har kört denna vagn fram och tillbacka hela eftermiddagen.

 

Sedan vart det middag innan dom åkte hem

Av madde - 18 december 2010 20:11

Herregud vad det har snöat idag eller föresten det snöar fortfarande.Vi har skottat ex antal gånger idag och åkt massa madrass och nu är jag under hårdträning innan madrass racet med Therese.Så det gäller att träna in den rätta tekniken=)

 

  

rödblommig son

  

tokig dotter med tutten upp och ned

 

  

Dotter med 39 graders feber

 

Sedan har jag oxå hunnit med en lång prommis i det härliga snövädret och det känns så skönt i kroppen och i huvudet för den delen när man får gå  och gå i rask takt.

 

 

 

Av madde - 18 december 2010 18:04

Det är riktigt tur att man är planeringsmänniska,för annars hade vi nog blivit utan hotell rum på hotell knaust.

För när jag ringde och skulle boka och jag frågade hur många sviter dom hade och fick till svar att det fanns 9st och 5st var redan bokad....Det är 7månader kvar till den stundade dagen så det var tydligen inte bara jag som var ute i god tid =)

 

Men allt är nu bokat och klart tills bröllopsnatten

 

 

   Dubbelrum/Carolina Sviten, Sundsvall, Elite Hotel Knaust

 

Vi har bokat lite mys till rummet och utcheckning klockan 16

 

 

Av madde - 17 december 2010 20:14

Jag har nog blivit ett barn igen med ett stort barnasinne=)

Min nya favorit sak att göra ute i snön är att åka madrass

 

                    

Jag blir helt galen och blir som ett barn och tävlar att åka längre,längre upp i backen =)

 

Så ser ni nån galning i nån backe så kan det vara jag......

Av madde - 16 december 2010 19:59

Idag har vi verkligen tagit vara på det härliga vädret ute.

Vi har skottat och åkt stjärtlapp så vi har varit ute två svängar.Det är så härligt att det är bara nån minus och massa ny snö så då får man passa på och njuta av det härliga vinter vädret.

 

Vi har verkligen två ute barn som verkligen älskar att vara ute.

 

  

Barn arbete och dagens göra SKOTTA =)

 

  

Mellanmål ute är härligt!!

Av madde - 16 december 2010 13:39

Wilmers bästa lek just nu är att leka affär.Han är väldigt duktig kassör med kassapparat.Man kan köpa precis allt i hans lilla affär=)

Astrid är den som svarar i telefon i affären....

 

  

Välkommen till min affär

  

Astrid pratar i telefon och wilmer bakar pizza=)

 

Ja som sagt man köpa allt i denna butik och det är så skönt för då behöver man inte springa runt i massa affärer....Wilmer är ett riktigt geni=)

 

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards