busprinsen

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av madde - 21 augusti 2009 10:12

Hur rädd kan man bli som småbarnsförälder?ja det fick jag känna på natten till igår,Astrid vart krasslig på kvällen började små hosta och snor.Precis när jag somnat så vaknar astrid och är helt otröstlig.Hon skrek som kniven satt i hon.

Efter ett tag så lugnar hon av och somnar om,precis när jag ska sluta mina ögon för 2 gången så hör  jag hur Astrid andas konstig jag bokstavligen rycker upp Astrid och ser att hon liksom har tappat färgen runt läpparna.Jag hanntänka nu kommer hon dö ifrån mig jag vart så himla rädd att jag satt ocj skakade.Sedan sov jag inget mera denna natt.


På morron sidan så börjar A att skrika och det bara fortsatte så vid halv åtta så ringer jag till sjukvårdsrådgivningen och dom säger bara ring vc vid 8,ringer vc vid 8 och dom säger bara att åk in med A PÅ barnakuten.Dom ringde in åt mig så det bara var att åka in TACK!!!!


På barnakuten vart vi ett par timmar och fck göra lite olika undersökningar.Dom hörde på hennes lungor att hon haft jobbigt att andas och så .


Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards