busprinsen

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av madde - 3 augusti 2009 21:01

Tänkte skriva om helgen som var......


I lördags var vi på invigning utav Eva-lenas salong Sagolik som har flyttat till köpmangatan i Timrå.Så himla fin vart salongen.Ni har gjort ett kanon jobb!


Sedan var vi timrå auktionskammare och där hittade jag min gamla tvättkorg som nu håller på att spraymålas vitt.


igår var vi bara hemma och njöt av det vackra vädret.gäller att passa på att njuta av det vackra vädret så länge det varar.


idag har vi varit på loppisar och jag gjorde världens fynd till wilmer, ett par splitter nya gortex viking sko och dom skulle ha 100:-jag kan säga att jag inte funderade många sekunder.


tjo hej

Av madde - 3 augusti 2009 20:51

Idag blir våran älskade böna 2 månader,herregud vad tiden går!vILL trycka lite på paus knappen det känns inte som man hinner med allt som händer med prinsessan.

Det som astrid har upptäckt nu är:

*hennes små händer vill äta ofta på dom.

*Sedan älskar Astrid när man pratar med henne och hon svarar med ett härligt gurgel ljud.

*Ler ofta och länge,en riktig gla tjej(men kan visa sin bestämda sida oxå)


Älskar våran älskade böna

Tack för att du valde att komma till oss älskade prinsessa.


JAG SKULLE INTE VARA HEL OM JAG INTE HADE MINA ÄLSKADE BARN,NI GÖR MIG HEL OCH FYLLER MITT HJÄRTA MED KÄRLEK!


TACK FÖR ATT JAG FÅR VARA ERAN MAMMA.


                              


Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards