busprinsen

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av madde - 4 augusti 2009 21:36

Idag drog vi till matfors för att hälsa på Affe&Therese och Susanne(snuzen) var också där vi hade det väldigt trevligt med massa prat och skratt och supergott fika som tjejerna hade bakat.

Så det satt sig nog fint runt midjan:-)


Astrid har både myst i susannes och Theres famn idag.

Jag hade ett härligt samtal med Affe:-)den pojken kan verkligen charma sig rakt in hjärtat på en!

Affe hyade jag sympti med i dag när han skulle äta,han tjöjdes(vet ej hur det stavas)och jag tjöjdes men till slut var maten i magen på affe och han fick lite mosad banan till efterrätt.

                                             

                                              snuzen och astrid

                                              

                                               Ser ni affes min:-)

                                              

                                                Gla skit


TACK TJEJER FÖR EN UNDERBAR DAG

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards