busprinsen

Alla inlägg under november 2009

Av madde - 7 november 2009 12:36

                                                  

                                              var med och tävla HÄR om detta smycke


                                

 

                                  


                        Jag tävlar om ett valfritt väggord i trä ifrån Creative Lounge
                                        i Nikitas blogg, tävla HÄR du med



Av madde - 7 november 2009 12:02

ja detta väder gör ju en på toppen humör.....*ironi*^


DEt får gärna snöa så det blir riktig vinter för då blir det ju ljust ute iallafall,till och Wilmer tycker det är tråkigt med detta väder och igår frågade han vart solen var?ja vad svarar man?!


Igår var jag i hembyn och hade gangstar party och det var trevlans:-)

     

                                 GANGSTAR!!!!!!


Har nu bokat in 7 partyn till våren redan och då har jag inte bokat in alla som vill ha partyn:-)jag känner mig taggad till våren.

DET kommer att hända mycket spännande till våren med kollektionen.

 

*storlekarna kommer att ökas till stl 134,140

*funktionskläder (ute kläder) coola ute kläder till coola barn


så skynda att boka in vårens party!!


lämna en kommentar så hör jag av mig till dig!!!



Kampanj NU


Köp en överdel för fulltpris pris och få en underdel för halva priset.

det går bra att handla utav mig utan att ha party!!!

Av madde - 6 november 2009 11:52

herregud nu är det tredje gången jag skriver detta  blogg inlägg,jag blir utloggad hela tiden jag blir GALEN!!!


Urs vilket väder vi har idag man blir ju inte precis glad att titta ut som vart när man tittade ut igår när det var snö på marken.Men jag kan erkänna jag är en sommar människa jag gillar inte detta med alla kläder som ska på men det värsta är ju att det mörkt ute hela tiden.Ska det vara vinter vill jag ha massor av snö och inte massa blask.


Vilken är eran favorit årstid?

 

Nu sitter jag här meden stor kopp kaffe och massa ljus är tända jag är en riktig ljus människa och det är jag året om:-)

 

Nu har min griniga prinsessa somnat och prinsen leker så nu vill jag bara ha en "rast" innan man sätter igång igen!!

Av madde - 3 november 2009 17:48

    

 

 

 

 

 

                                   Glöm inte att tävla HÄR OM EN VALFRI MÖSSA

 

 

 

Av madde - 3 november 2009 17:35

Idag firar vi tösen på sin 5måndersdag och att jag har haft mitt körkort i 12år och helt prickfritt:-).Okej en p-bot(stog lite för länge än jag hade betalat för).

 

ASTRID

Nu har du varit hos oss i 5månader och det har varit en helt underbar tid och vi älskar dig mer och mer för var dag som går.Men jag tycker att tiden går för fort vill stoppa tiden lite för att hinna njuta till MAX.För denna tid kommer aldrig tillbacka.

 

Dina framsteg:

 

*upptäckt att du har en röst

*greppar saker och för dom till din mun,måste smaka på allt.

*Gör olika ljud med munnen

*plocka upp saker med händerna.

*skriker du så får jag komma upp:-)

*bestämd lite dam detta.


  

Av madde - 2 november 2009 10:44

Svärmor var ju som sagt på besök förra veckan och då  vart det gardinsyning till wilmers rum och vårat sovrum och det vart kanonbra!

Sedan var jag på stan och shoppade nya hissgardiner till vardagsrummet och det vart bra tycker jag.Ifredags var vi till hudik till svärmor&svärfar och då tog jag mig på deras vind och hittade lite smått och gott.Jag hittade en trasmatta,en sockerlåda,en jättefin karaff.

Vad ska jag ha i sockerlådan?

 

här kommer lite bilder på gardinerna och sakerna som jag "fyndade" på vinden             

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards