busprinsen

Alla inlägg den 7 november 2009

Av madde - 7 november 2009 19:50

Ikväll har det gått en våg igenom min kropp av KÄlkEK till min barn.Ikväll nu när jag läste saga för sonen och när sagan var slut och det var dax för att säga godnatt så smeker han mig på kinden och säger-Mamma jag älskar dig mest i hela världen.Då kan rann mitt hjärta över av Kärlek!!!


Nu när jag ammade Astrid i sovrummet för natten så fylls jag av kärlek och jag känner att mina tårar bara kommer av ren lycka och Kärlek.Jag är så otroligt TACKSAM att jag har fått denna gåva att få bli mamma.


Wilmer&Astrid mamma älskar er så otroligt mycket!

                                                 wilmer&astrid  

Av madde - 7 november 2009 12:36

                                                  

                                              var med och tävla HÄR om detta smycke


                                

 

                                  


                        Jag tävlar om ett valfritt väggord i trä ifrån Creative Lounge
                                        i Nikitas blogg, tävla HÄR du med



Av madde - 7 november 2009 12:02

ja detta väder gör ju en på toppen humör.....*ironi*^


DEt får gärna snöa så det blir riktig vinter för då blir det ju ljust ute iallafall,till och Wilmer tycker det är tråkigt med detta väder och igår frågade han vart solen var?ja vad svarar man?!


Igår var jag i hembyn och hade gangstar party och det var trevlans:-)

     

                                 GANGSTAR!!!!!!


Har nu bokat in 7 partyn till våren redan och då har jag inte bokat in alla som vill ha partyn:-)jag känner mig taggad till våren.

DET kommer att hända mycket spännande till våren med kollektionen.

 

*storlekarna kommer att ökas till stl 134,140

*funktionskläder (ute kläder) coola ute kläder till coola barn


så skynda att boka in vårens party!!


lämna en kommentar så hör jag av mig till dig!!!



Kampanj NU


Köp en överdel för fulltpris pris och få en underdel för halva priset.

det går bra att handla utav mig utan att ha party!!!

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards