busprinsen

Alla inlägg under november 2009

Av madde - 20 november 2009 10:39

igår var Wilmer hos frisören och vart snygg i håret  


Astrid har fått någon ögonåkomma jag tror det är ögoninflammation men det är mycket bättre idag.

       på denna bild ser ni ögat med åkomman.Godis påsen var skoj tyckte astrid.Men inget smakprov vart det:-)


Tack Sanna för jättetrevlig lunch!!!

Av madde - 17 november 2009 18:14

Idag fick jag och Astrid fin bésök av anki&emilia det vart lite kaffe sedan ut på en prommis i regnet.Astrid har inte varit på sitt bästa humör idag,kan bero på att damen inte har bajsat på 4dagar.Hon är gnällig och pruppar illa.

Men lite kul hade vi närvi satt ned Astrid i en dockvagn:-)så himla söt!

      

Av madde - 16 november 2009 14:34

Här kommer en bild ifrån wilmer välstädade rum  



astrid hon tänker äta upp kransen på stolen  

Av madde - 16 november 2009 14:13

och då syftar jag på vädret,vädret är så piss så klockorna stannar.Idag har vi varit och lagat mat på wilmers dagis wilmer tyckte det var skoj att ha sin mamma&pappa på dagis samtidigt.


Igår var vi eon arena med wilmer och åkte skridskor och det var första gången wilmer stog på ett par skridskor och han var jätteduktig hela tiden och det bästa att han inte gnällde fast han ramlade massor av gånger så ställde han sig upp och tog nya tag.

Sedan åkte vi ut till bergeforsen  för att fika julfika på julboa,det var hur mysigt som helst!


Vi hann oxå med storstädning,montering utav vardagsrummsbord,gardinstång.....så skönt när saker blir gjorda!!!


    

Av madde - 14 november 2009 11:27

Nu har vårat nya vardagsrumbord kommit men det är inte ihop satt än,men så fort det är klart så kommer bilder!

Iveckan var jag in på butik Annelie och handlade lite smått och gott.

Denna gång vart det

*moss hjärta

*ljusslinga

*kruka med julblomma

*doftpåse

*krans


Igår var jag där och lånade hem en gardin som ska vara i köket och jag hoppas att det ska bli fint.Så TACK så mycket för att jag fick låna hem gardinen och för den underbara servicen.

Vill ni ha proffsig hjälp med inredning till ditt hem,jobb,sommarstuga.....så tveka inte att gå in på Butik Annelie och få proffsig hjälp.

Tjejerna i butiken är riktiga änglar!!!


Här kommer lite bilder på det jag köpte och duken som svärmor har sytt till köksbordet

      

Av madde - 14 november 2009 11:21

Astrid har börjat att sitta lite smått,iblan d blir hon en nickdocka som far lite fram och tillbacka.Men hon blir duktigare för varje dag!

Igår var vi på middag hemma hos Anki&peter och små tjejerna har börjat att upptäcka varandra nu lite smått:-)DET ÄR ju fysisk kontakt att små "krafsa" i ansiktet på varandra.

 

Wilmer har sovit och mormor och morfar i natt och idag när jag pratade med mormor ville han inte åka hem:-)idag skulle dom göra kolbulle ute och det såg han framemot.

 

Här kommer lite bilder på Astrids sitt träning

        

 

Av madde - 8 november 2009 20:35

i min första bloggtävling vart rebecca stort grattis!!!


Tack så mycket Pernilla för gott samarbete.


Ni som inte vann valfri mössa ni kan beställa:-)men ta en titt så kanske ni hittar nåt annat fint!!



Av madde - 7 november 2009 19:50

Ikväll har det gått en våg igenom min kropp av KÄlkEK till min barn.Ikväll nu när jag läste saga för sonen och när sagan var slut och det var dax för att säga godnatt så smeker han mig på kinden och säger-Mamma jag älskar dig mest i hela världen.Då kan rann mitt hjärta över av Kärlek!!!


Nu när jag ammade Astrid i sovrummet för natten så fylls jag av kärlek och jag känner att mina tårar bara kommer av ren lycka och Kärlek.Jag är så otroligt TACKSAM att jag har fått denna gåva att få bli mamma.


Wilmer&Astrid mamma älskar er så otroligt mycket!

                                                 wilmer&astrid  

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards