busprinsen

Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Magen vecka 22

Av madde - 22 januari 2009 17:17

magen i vecka 22 (21+0)


L*llen sparkar och buffar jätteofta nu och jag blir så lycklig varje gång!Tänk att jag bär på ett helt nytt liv.Jag känner mig lyckligt lottad:-)Tänk att jag ska ge Wilmer en lillebror/lillasyster.

Älskar dig wilmer och lilla hallonet i magen.


Pernilla-Tack så hemskt mycket för igår.Du sprider så mycket glädje och jag lycklig spm har dig i mitt liv!Tänk att du fick känna l*llen i magen igår!


Maria alnö-vi vet att vi ALLTID finns förvarandra.


 
 
maria

maria

22 januari 2009 17:56

Det är så roligt att gå in på din sida! Du skriver så bra och den är ständigt uppdaterad.
kramar gumman

http://gogumman

 
Jossan

Jossan

22 januari 2009 22:24

Fiiiiina magen är =) Du och jag skulle kunna fixa en klubb. Dem som har sjuka barn VARJE vecka skulle den kunna heta. pok

http://josefinpettersson84.blogg.se

 
Therese

Therese

22 januari 2009 22:44

Åh, vilken fin mage du har fått!!!
Någon klok skrev till mig att det inte är en rättighet att få barn utan en gåva och visst är det sant =)
Kram

http://tostberg.blogg.se

 
Jessica

Jessica

23 januari 2009 09:12

som vanligt ahr du finaste magen! gud kvinna, hur kan man va så trimmad gravid??? vad är hemligheten? *skratt*
kramisar

http://liamengla.bloggagratis.se

 
Nikita

Nikita

23 januari 2009 10:42

nu börjar det växa ordentligt =)

http://www.nikital.blogg.se

 
Ingen bild

Elin

23 januari 2009 19:19

Men gomagen, superfin är den, ja tänk snart kommer en liten bebbe i gen, myyyys :)

 
Sofia

Sofia

23 januari 2009 20:53

Heej Madde! Hittade till din blogg idag - visste inte att ni ska ha en till bebbe! Kul!!! Grattis! Du o jag är bara 3 veckor ifrån varann.... :D Länka? *KRAM*

http://www.sofiatarberg.com

 
madde&wilmer

madde&wilmer

24 januari 2009 11:16

TACK!! för alla fina kommentarer!

http://busprinsen.bloggagratis.se

 
Tove

Tove

24 januari 2009 16:29

Vilken jätte vacker mage! Passa på och njut!
Jag saknar min mage otroligt och hoppas verkligen få upplevelsen att kunna vara gravid igen!

http://masserandemamma.blogg.se

 
Ingen bild

Melvins mamma

27 januari 2009 18:38

Vad du strålar gumman :-D Tittar in mellan studentlitteratur och sjukt barn... Kramar till goa familjen :-)

 
Ingen bild

Pernilla

28 januari 2009 19:03

J1g är också lycklig att jag har dig vännen!!!
Tänk att lill*n puffade på min hand *lycklig*
Jag finns alltid för dig vännen, du vet vad jag tänkte på just nu...
Massa pussar å kramar till dig min fina vän

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 september 2011 20:00


I detta hem så är det inte jag som stryker våra kläder eller gardiner.Jag hatar att stryka så det får helt enkelt bli henriks göra=)   Ett litet bildbevis så ni inte tror att jag ljuger=)     Astrids nya hissgardin färdig stryken.... ...

Av madde - 20 september 2011 14:05

Idag åkte vi till norra för att leka lite och jag trodde det skulle var lungt i lekparken idag.Men gud så fel jag hade för det var frilufsdag och det bara kryllade av barn.Det var ganska mycket lek ändå och avlsluta med lite fika=)         ...

Av madde - 14 september 2011 19:45

Nu kör vi den sista delen på bröllopsbilderna=)Nu blir det att välja ut tackkortet till våra kära gäster som verkligen förgyllde våran dag och kväll.Vill ännu en gång TACKA alla som kom på våran dag och ni kommer alltid att finnas i våra hjärtan!  ...

Av madde - 13 september 2011 21:31

Jag ber 1000gånger om ursäkt för min frånvaro men det är svårt att blogga när man inte har någon lust.Jag känner att om ska blogga så vill jag skriva något bra inlägg inte bara typ jobbat idag,lagat mat.....                      Nu måste...

Av madde - 3 september 2011 13:16

Sonen här hemma växer så det knakar och bara fötterna har växst  ca 1cm denna sommar och på längden är det oxå några centimeter=)Så då blir det att fylla på garderoben lite.Nova star är ett bra märke för det är bra växmån i kläderna och man kan ha do...

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards