busprinsen

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av madde - 14 januari 2009 18:00

Jag har hittat en blogg som berör mig nåt enormt och man fattar att livet är till låns!man kan klaga över små saker så läser man detta och man får världens käftsmäll


gå in och läs www.singelpappa.blogg.se


man ska leva här och nu!

Av madde - 14 januari 2009 17:55

Wilmer har börjat med nåt nytt dom senaste dagarna.Han ska lukta på ALLT och titta hur mycket som finns i:-)

sedan frågar han hur det låter,kan nån förklara hur flytande margarin låter(ostekt)ja ni fattar vilka frågor han ställer:-)Ja man kan ju undra vad han tänker och funderár under dagarna!

Idag vart en väldigt glamorös middag pyttipanna och wilmer han äter rödbetor som det vore godis.


Wilmer har börjat att prata med hallonet i magen,han trycker sin lilla mun emot magen och typ skriker hej och vad gör du...hahaha vi säger inte skrika då ändrar han röst läge till pipnicklas:-)dom kan dom små liven.

Av madde - 14 januari 2009 10:50

henrik vart sjuk på måndag kväll&jag vart sjuk på natten till tisdagen:-(ni som känner mig vet att magsjuka är det ABSOLUT det värsta som finns!!

jag har riktig fobi emot den sjukdommen och att må illa får jag panik av....

har fått ett telfonnr till psykólog som ska hjälpa mig med detta att få lite kontroll!

Jag går ej på birsta (sommaren är Ok)

har ALLTID handsprit i väskan

ja listan kan göras lång!


men jag kan inte kontrollera mig när det går magsjuka,jag vill bara dratäcket över huvudet och vakna när det är vår!

jag har alltid varit kräkrädd ända sedan jag var liten så nu är det dax att få hjälp!

Jag förstår att vissa tycker jag är fjantig men dom personerna har säker oxå någon "fobi"dom är rädd för och som jag tycker är fjantig.Man måste accepetera man är skapt på ett viss.Jag är född så här och kan inte göra nåt det!


Nu får vi hålla tummarna att wilmer klarar sig och Hampus som ska åka utomlands med sin mamma i morgon!!!


Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards