busprinsen

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av madde - 5 januari 2009 17:18

Wilmer är sjuk i feber och ont i halsen,låter som att han druckit wiskey.Snoret rinner ifrån hans lilla näsa och han är alldeles röd under näsan:-(

jag börjar få ont halsen så jag hoppas att det inte blir mer än så......

Wilmer är allmänt missnöjd och vill nog helst krypa innanför skinnet på mig.Han vill inte äta men jag är nöjd om han bara dricker.


Nu ska jag ta hand om lill sjukis....

Av madde - 5 januari 2009 15:49

 Jag har blivit utmanad av www.liamengla.bloggagratis.se

6 favoritprogram

Barnmorskorna

grey`s

bonde söker fru

Körslaget

Dansbandskampen

såpor


6 saker jag gjorde igår

Pussade massor på wilmer efter att vi ha varit i stocholm och han var hos farmor&farfar

sov ut i en härlig hotell säng

åt en god hotellfrukost

gick på stan i stockholm

åkte tåg 

Bloggade och tog hand om min sjuka son


6 favoritrestauranger

olearys

ming

oscar

delceran (vet ej hur det stavas)

 kommer inte på några flera 


6 saker på min önskelista

Att alla får vara friska

Vinna på Lotto

Att vi får vara lyckliga!

att hallonet i magen ska vara frisk

Hålla vikten under denna graviditet och gå ned snabbt efter

Få mertid att hinna med allt


6 personer att utmana:

Elin,therese och alla som vill göra den!!!

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards