busprinsen

Direktlänk till inlägg 31 december 2008

snart nytt år

Av madde - 31 december 2008 10:39

Nu har det varit pyssligt några dagar här hemma,barnvakten till wilmer drog sig ur,hade ju gett wilmer ledigt ifrån dagis...så ni fattar att det vart ganska mycket pyssel:-)

då ska man jobba och henrik ska träna till till körslaget och det är varje dag och många timmar!men jag stödjer min sambo i detta för detta är en sak man kanske får chansen till en gång i livet!Dom tränar hårt inför detta SUNDSVALLSKÖREN...GO GO SUNDSVALL!


men visst är det lite trist att sitta själv hemma varje kväll igår satt jag och spelade bingolotto:-)snacka om många vuxen poäng!


bebisen i magen sparkar och rör sig massor i magen varje dag och magen har blivit större:-)man blir lycklig att det sparkar och buffar i magen!men nu har jag fått tillbacka denna härliga halsbränna och sura uppstötningar och det är inte något trevligt*URS* och den håller i sig flera timmar! nu har jag gått in i vecka 19 (18+1)snart halvtid och nästa vecka är det UL.Det ska bli spännande!Nu funderrar man på om det är nåt fel på barnet dom tankarna snurrar i hjärnan!

Nu har jag gått upp 3,5kg det känns helt Ok men man vet inte hur det ska sluta men jag vägrar att bli en vandrande flodhäst!vill inte bli lika fet som förra gången!


I helgen ska jag åka ned till stockholm och stödja sundsvallskören och ni som sitter hemma ni röstar väl på sundsvallskören?


gott nytt år på er alla mina läsare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madde - 22 september 2011 20:00


I detta hem så är det inte jag som stryker våra kläder eller gardiner.Jag hatar att stryka så det får helt enkelt bli henriks göra=)   Ett litet bildbevis så ni inte tror att jag ljuger=)     Astrids nya hissgardin färdig stryken.... ...

Av madde - 20 september 2011 14:05

Idag åkte vi till norra för att leka lite och jag trodde det skulle var lungt i lekparken idag.Men gud så fel jag hade för det var frilufsdag och det bara kryllade av barn.Det var ganska mycket lek ändå och avlsluta med lite fika=)         ...

Av madde - 14 september 2011 19:45

Nu kör vi den sista delen på bröllopsbilderna=)Nu blir det att välja ut tackkortet till våra kära gäster som verkligen förgyllde våran dag och kväll.Vill ännu en gång TACKA alla som kom på våran dag och ni kommer alltid att finnas i våra hjärtan!  ...

Av madde - 13 september 2011 21:31

Jag ber 1000gånger om ursäkt för min frånvaro men det är svårt att blogga när man inte har någon lust.Jag känner att om ska blogga så vill jag skriva något bra inlägg inte bara typ jobbat idag,lagat mat.....                      Nu måste...

Av madde - 3 september 2011 13:16

Sonen här hemma växer så det knakar och bara fötterna har växst  ca 1cm denna sommar och på längden är det oxå några centimeter=)Så då blir det att fylla på garderoben lite.Nova star är ett bra märke för det är bra växmån i kläderna och man kan ha do...

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards