busprinsen

Alla inlägg den 8 december 2008

Av madde - 8 december 2008 16:50

Ihelgen var det lite si och så:-)

fRedags kväll så hade wilmer jättehög feber och vaknade typ hela tiden:-(stackars liten!


Lördag

var wilmer mycket bättre och vi åkte till norra på julmarknad,det var jättemysigt

På kvällen var det DANSBANDSKAMPEN och SHAKE ifrån Timrå spelade och jag tycker att dom spolade all konkurans den kvällen och juryn var imponerad och öste beröm!!!SKÄMS PÅ ER SVENKA FOLKET!!!Nu får vi hoppas att shake går till final ändå!!


Söndag!!

Vi var och storhandlade och var på julskylting och den var nog den sämsta jag varit på!!Sedan bar det av till mormor&morfar på middag*mums*

Min kära syster hade en aparat som man kan lyssna på Hallonets hjärta som jag har fått låna,Ja det fungerade toppen och vi hörde hur lill hjärtat slog:-)det lever nåt i mig!!

Det var nog helgens höjd punkt!


ifrån mamma&pappa tog jag med mig en julkyrka och krubban var så fint så:-)


Idag var det ett besök på Butik Annelie(livsfarligt)där träffade jag världens bästa Elin:-)där vart det handlat bokstäver med ordet HOME och välkommen skylT!!


see you


Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards