busprinsen

Alla inlägg den 14 december 2008

Av madde - 14 december 2008 11:40

JAG KAN BERÄTTA ATT MIN KÄRA SAMBO SKA VARA MED I KÖRSLAGET PÅ TV4 SOM BÖRJAS ATT SÄNDAS PÅ ANNANDAGJUL!

AV CA 500 ST SÅ VALDES 20ST UT ATT VARA MED I KÖRSLAGET OCH HENRIKM ÄR EN AV DOM:-)

SÅ NU FÅR VI RÖSTA PÅ SUNDSVALLSKÖREN!

   

några av deltagarna i körslaget!!

Av madde - 14 december 2008 10:10

Igår var det lucia jag klev upp tidigare än övriga av familjen och njöt av lucia tåget på tv och tända ljus:-)

sedan väckte jag wilmer och henrik och vi åt frukost sedan bar det av  till ica maxi för att handla.Det var nästan inga folk alls på ica(vi var där kl9)


Sedan på eftermiddagen åkte vi ned på stan och kollade på tomtar och hästar och åt varmkorv(wilmer)

sedan var på olearys och åt middag och kollade på hockey och wilmer skötte sig galant,fick till och med beröm av personalen:-)


SEdan var det jag väntat på hela dagen....DANSBANDSKAMPEN!IGÅR FICK OXÅ JURYN välja vilka 3 band som dom ville se i finalen.......ett av deras val var SHAKE ifrån TIMRÅ....jag säger på JIPPIIIIIIII nu slapp jag drömma mardrömmar som jag gjorde förra lördagen när dom inte gick vidare!

                      Foto: Leif R Jansson / Scanpix


NÄSTA LÖRDAG BLIR DET ATT RÖSTA!!!!!

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards