busprinsen

Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av madde - 30 oktober 2008 19:19

Therese nu uppdaterar jag:-)


har haft fullt upp dessa dagar!

I måndags var jag på det dära hälsosamtalet,man pratade allmänt om hur man mådde och vad man känner!pratade om graviditet med wilmer som inte var någon dans på rosor.Fick fylla i ett papper om alkohol vanor och jag fick hela 1p*hahaha*

Sedan har vi inte kunnat bo hemma på 2dagar p.g.a av måleri utav tak och byggning av vägg!

Så nu sitter jag i ett kallt vardagsrum och wilmer håller på att somna nu,tvättmaskinen går för runt har som sagt inte tvättat på sex dagar och det är alldeles för länge när man har barn och det händer olyckor!!!men vad ska man göra när man inte har varit hemma och bot i en kappsäck:-)


Malin(novasmamma)-Tack så mycket!!!!


Idab-Kul att träffa dig på birsta...hurtiga kvinna:-)


Jessica-Ja kan du fatta att jag är på tjocken igen........men har ju som sagt inte mått så bra:-(


Nu går jag in i vecka 10....tiden de går!!!!


PUSSSS


Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards