busprinsen

Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av madde - 15 oktober 2008 14:32

Som kanske förstog så mår jag oerhört illa på dagarna,nu menar vi hela dagarna:-(och då jobbar jag som trafiklärare på dagarna.Så jag är ständigt åksjuk!!!!

På morgonen så kallsvettas jag och har en pärs att få på mig kläderna för att komma iväg på jobbet(vi åker ca 6.30)lämna på dagis med lill skrutt.Men nu hade min kära sambo varit på apoteket och köpt dessa sea armband som ska hjälpa emot åksjuka och graviditets illamående:-)Dom hjälper inte på morgonen,men jag slipper vara åksjuk och må ständigt illa och det är super skönt!!När jag väntade wilmer mådda jag inte alls illa,det är ju så himla olika!

Hur har ni mått under eran graviditet/graviditeter?

men jag är lycklig att få äran att bli mamma igen!!


TACK alla som har skrivit massor utav kommentarer:-)


Pillan-nej kunde inte hålla mig,lika bra att kläma ut sanningen när jag ser ut som ett spöke på dagarna!


Lina-japp en side bebis lyckades vi med:-)hur är det med er då?


malin_tack så mycket och en lunch hade varit skoj:-)


kramar

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards