busprinsen

Alla inlägg under september 2008

Av madde - 21 september 2008 17:34

Gud vilka roliga rubriker jag kommer på ser jag:-)ja men söndag är det iallafall och en ny härlig arbetsvecka tar fart.....härlig kanske inte är det bästa namnet,men köket kanske(betonar kanske!!!)blir klart!sedan är det att måla taket vit och bygga en vägg av spaljen:-)då måste jag/vi välja tapet:-)


Idag har vi varit på knaust och ätit frukost*mums*sedan bar det ut till skogen och plocka svamp,vi fyllde nästan en hel ryggsäck.sedan vart det fika och sedan åka hem!

Idag har wilmer haft en svacka eller nåt med detta att gå på¨toa:-( 4gånger har han gjort i byxorna och dert lyckadea alltid vara jag som fick ta reda på detta med ned kissade kalsonger,byxor och skor!karln har alltid suttit i telefonen eller varit nån annanstanns!


Nu blir det snart prommis med bästa Maria!!


kantarell plockaren   

Av madde - 19 september 2008 20:57

en liten kul bild:-)


Idag har jag jobbat och efter jobbet var jag och fikade med världens bästa pernilla,vad skulle jag göra utan dig gumman*LOVE*


Sedan vart det att ¨ka och handla lite smått och gott hem,går ju som sagt inte att fylla kylskåpet så det vart kylväska med kylklampar.Man tager vad man haver!

Nu sitter man i soffan och bara myser:-)lite godis har oxå åkt ned i magen.


Therese-ja du ikea dom är ingen lek!nu har vi snart bott såhära i 3veckor!!!börjar bli smått less!


Pernilla-skulle vara jättemysigt att äta tillsammans:-)vi bokar det:-)


hej och hå

Av madde - 18 september 2008 07:18

Dagarna bara rullar iväg känner jag och köket det står still......händer liksom inget ting!

Igår ringde dom ifrån ikea och sa att dom skulle komma och hämta diskmaskinen och lämna spiskåpan,men hallå vårat kylskåp är fortfarnde paj:-(jag börjar bli ganka less på frysdisken på ica nu.

Detta var inte vad jag har betalat för:-(så nu ska vi skriva ett brev skicka med kvitton på alla våra utlägg så vi får tillbacka lite av all mat vi har fått lagt ut p.g.a att vi inte kan laga mat hemma!


Ett litet presentkort  tycker jag att vi kan få för att vi ska stå ut i detta!jag hadekanske inte brytt mig så himla mycket om det bara var jag och henrik som bodde i detta men nu har vi barn och då är det inte lika kul!


Nu börjar en ny arbetsdag!och ikväll ka jag ha gangstar igen*KUL* hade ett aprty igår oxå och alla var nöjda med kläderna:-)


hejs svejs

Av madde - 16 september 2008 20:14

Nu sitter man med datorn i knät......känns som det är typ så varje dag:-)


Lina-ja henrik har varit dålig!ja du köker går det ej så bra med!!!!har väl inte det  bästa ögat till IKEA!!


Jessica-tack för din fina kommentar i bloggen,det värmer så super tack!!


Min bästa Pillis-ja du det ska bli mysigt på fredag:-)


Nu är det sov läge som gäller alldeles strax!

Ska lägga en order på gangstar bara!!


Är så himla glad att det har börja snurra på med gangstar!!


hejs svejs

Av madde - 15 september 2008 21:49

JA DET ÄR VAD JAG KÄNNER...EN RIKTIG DÅLIG DAG OM MAN HETER MADELENE!!!


Utan frukost(katastrof),min chef alias sambo glömt att tanka en av våra övningsbilar och det stog 0km till tom tank när jag skulle ha bilen*ASG*,data strul.....ja listan kan göras lång idag!

Nu ska jag gå och mysa med min son!!



***************************************

Av madde - 13 september 2008 19:51

Pernilla-klart att vi ska ta en fika och det är snabbt:-)miss you och tack för en supervecka i turkiet!!!

Elin-ja du det kan dröja upp till veckor till vi får spiskåpan:-(ska vi ses snart gumman?


Idag har vi och hälsat på E-L så himla mysigt har vi haft:-)igår vart jag klippt och färgat och det vart lika bra spm vanligt när man har VÄRLDENS bästa frisörska!!!

Idag har jag beställt lite nya möbler och infrednings saker till huset:-)

*2st nya pottskåp till sovrummet

*en hylla med fem vita krogar men spetstyg

*stor vit ljuslyckta

*4st blommiga kuddar till sängen

*En bricka


hoppas att det blir fint:-)


pok

Av madde - 12 september 2008 11:20

Nu börjar helgen....

Men vårat kök är ju som sagt inte klart!!!!!!känns ju som jag inte behöver skriva hur ARG jag är på IKEA!!!

Men det blir jättefint närt det blir klart iallafall:-)eller vad tro du elin?


Wilmer han är nu torr när han sover på dagarna,så nu är inte blöjkontot speciellt hög hemma hos oss!det är så himla skönt!Jag känner mig så  himla stolt som mamma,ja lite skryt blir det nog allt:-)men helt torr på dagarna,pratar som någon har stoppat i han mynt,helt underbar tid känns det som!man pratar och han svarar.Han säger om han vill ha nåt eller behöver gå på toaletten!

Idag har jag hunnit med att springa in på pop och handlat på min sheck på bonusen:-)

Det vart röda/svarta täckjackan,mössa,vintervantar,ullvantar och en tröja:-)känner mig njöd med detta inköp:-)man blir liksom lycklig utav att handla:-)är nån som känner igen sig?

nu fattas det bara nya lampfötter till mina nya lampskärmar jag fic när jag fyllde år:-)nya hissgardiner till köket!


POK

Av madde - 12 september 2008 11:19

Lite shopping bilder bjuder jag oxå på:-)


Kläder ifrån gangstar som jag säljer www.gangstar.se


Fem myror ifrån Lindex



Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards