busprinsen

Alla inlägg den 2 september 2008

Av madde - 2 september 2008 21:34

Dom här dagarna vill jag bara glömma!!!


*restat kakel

*köket har inte kommit,är nu VÄLDIGT ARG på IKEA!!så nu blir inte köker klart när vi kommer hem i från utlandet!!

*Pappa voltat med lastbilen,gick bra förutom  sår i huvudet och 3brutna revben men är vid liv i alla fall!!

*Bröt ihop idag när vi lämnade wilmer ihudik hemma hos farmor&FARFAR,jag totalt brör ihop mitt bröst värkte så jag trodde att jag skulle gå av!grät som ett litet barn,så jag bad henrik vända och hämta våran prins och att vi skulle skita i att åka utomlands!

bara jag tänker på prinsen våran känner jag total gränslös KÄRLEK!!Tårarna är nära nu kan jag säga!!

Men om en vecka får jag krama och pussa och säga hur mycket jag älskar dig wilmer!!*LOVE*

Men nu ska vi njuta av denna vecka!!


Nu måste jag gå och packa klart mina vänner!!


bilder kommer när jag kommer hem!!


Wilmer mamma älskar dig!!


POK

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards