busprinsen

Alla inlägg den 12 september 2008

Av madde - 12 september 2008 11:20

Nu börjar helgen....

Men vårat kök är ju som sagt inte klart!!!!!!känns ju som jag inte behöver skriva hur ARG jag är på IKEA!!!

Men det blir jättefint närt det blir klart iallafall:-)eller vad tro du elin?


Wilmer han är nu torr när han sover på dagarna,så nu är inte blöjkontot speciellt hög hemma hos oss!det är så himla skönt!Jag känner mig så  himla stolt som mamma,ja lite skryt blir det nog allt:-)men helt torr på dagarna,pratar som någon har stoppat i han mynt,helt underbar tid känns det som!man pratar och han svarar.Han säger om han vill ha nåt eller behöver gå på toaletten!

Idag har jag hunnit med att springa in på pop och handlat på min sheck på bonusen:-)

Det vart röda/svarta täckjackan,mössa,vintervantar,ullvantar och en tröja:-)känner mig njöd med detta inköp:-)man blir liksom lycklig utav att handla:-)är nån som känner igen sig?

nu fattas det bara nya lampfötter till mina nya lampskärmar jag fic när jag fyllde år:-)nya hissgardiner till köket!


POK

Av madde - 12 september 2008 11:19

Lite shopping bilder bjuder jag oxå på:-)


Kläder ifrån gangstar som jag säljer www.gangstar.se


Fem myror ifrån Lindex



Av madde - 12 september 2008 11:12

Våran helt underbara resa till turkiet i lite bilder....kommer nog lite mera bilder senare!!

våran pool bar knäppt ifrån våran balkong

Knäppt nere på stranden......helt underbart!!

Jag på väg ut på middag!!

Ja detta är min allra bästa polly kärt barn har många namn.TACK gumman för den allra bästa överaskningen!!*LOVE*

Lina&Daniel!

Sitter på våan balkong!!


Detta var lite bilder ifrån våran resa!!







Av madde - 12 september 2008 11:08

köket ur plockat


utrivet kök.....

Våran nya trappa på framsidan

Blir nog fint till våran,med ett litet bord och blommor......


Detta var lite hur det ser ut hemma.


Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards