busprinsen

Inlägg publicerade under kategorin Bröllop 2011

Av madde - 16 juni 2011 18:59

Denna helg måste jag fixa lite bröllops bestyr för när jag kollar min kalender framåt så ser det lite halv tjockt ut.Mycket ska vi oxå fixa på vardagarna med lite hjälp av världens bästa barnvakt Emelie<3

 

Men i helgen måste jag fixa:

 

*Siden band till korgen

*Gästbok

*Underkläder

 

 

 

 

 

      

 

Är det någon som vet vart man köpa fin gästbok till bröllopet?Det spelar ingen roll om det är på internet eller på någon butik i Sundsvall.

 

 

Av madde - 12 juni 2011 20:31

Planeringen inför bröllopet går snabbt framåt och detta är fixat!

  

*Gästlista

*Vigsel plats

*Präst

*Psalmer och vigsel

*solist (Ingela)

*sångerna till Vigseln (Ingela&Mangseth)

*Tärna&Bestman

*Toastmaster&toastmadam

*Inbjudningskort

*Maten,brudskål,snittar,dryck,dessert, vickning och baren

*Dekoration till bröllopsfesten

*fotograf

*Brudklänning,skor

*Tärnans kläder

*Ringarna

*Brudbukett,tärnbukett och blomma till brudgummen&bestman

*Frisör och smink

*Nagel tid är beställd

*chaufför till bröllopet

*Bröllopsnatten

*Diskjockey

*såpbubblor

*Hindersprövning

*Barnens kläder

*Stenarna är plockade med hjälp av svärmor&Kickan

*banderollen till festen har kommit

*Små påsarna har kommit

*Träffa Erika på skatan (27/6 klockan 20.00)

*Träffa Riffo (27/6)

 

Kvar att fixa till bröllopet

 

*festprogrammet

*Brudgummens kläder

*underkläder

*bordplacering

*Brudvalsen

*skriva namn på stenarna

*Träffa fotografen

*Skaffa korg till såpbubblorna

*Köpa godis till påsarna

*Fixa det sista med bröllopsfotografering (plats)

Av madde - 8 juni 2011 20:55

Planeringen inför bröllopet går snabbt framåt och detta är fixat!

  

*Gästlista

*Vigsel plats

*Präst

*Psalmer och vigsel

*solist (Ingela)

*sångerna till Vigseln (Ingela)

*Tärna&Bestman

*Toastmaster&toastmadam

*Inbjudningskort

*Maten,brudskål,snittar,dryck,dessert, vickning och baren

*fotograf

*Brudklänning,skor

*Tärnans kläder

*Ringarna

*Brudbukett,tärnbukett och blomma till brudgummen&bestman

*Frisör och smink

*Nagel tid är beställd

*chaufför till bröllopet

*Bröllopsnatten

*Diskjockey

*såpbubblor

*Hindersprövning

*Barnens kläder

*Stenarna är plockade med hjälp av svärmor&Kickan

*banderollen till festen har kommit

*Små påsarna har kommit

 

Kvar att fixa till bröllopet

 

*Dekoration till bröllopsfesten (Några saker kvar) fixat är dukar,ljusstakar.

*festprogrammet

*Brudgummens kläder

*underkläder

*bordplacering

*Brudvalsen

*skriva namn på stenarna

*Träffa Erika på skatan

*Träffa Riffo

*Träffa fotografen

 

 

Tycker att "Göra" Listan bara fylls på med nya saker hela tiden,kan blir lite smått galen på alla "små" saker som ska fixas!!

 

 

 

 

 

Av madde - 24 maj 2011 20:29

Planeringen inför bröllopet går snabbt framåt och detta är fixat!

  

*Gästlista

*Vigsel plats

*Präst

*solist

*Tärna&Bestman

*Toastmaster&toastmadam

*Inbjudningskort

*Maten,brudskål,snittar,dryck,dessert, vickning och baren

*fotograf

*Brudklänning,skor

*Tärnans kläder

*Ringarna

*Brudbukett,tärnbukett och blomma till brudgummen&bestman

*Frisör och smink

*chaufför till bröllopet

*Bröllopsnatten

*Diskjockey

*såpbubblor

*Hindersprövning

*Barnens kläder

 

Kvar att fixa till bröllopet

 

*Dekoration till bröllopsfesten (Några saker kvar) fixat är dukar,ljusstakar,dukar.

*festprogrammet

*Sånger till solo sången till  vigseln (Ingela)

*Brudgummens kläder

*underkläder

*bordplacering

*Plocka stenar

*Brudvalsen

 

Det går framåt med planeringen men det dyker upp nya saker hela tiden=)Men detta skulle inte gå om inte Pernilla,Sanna,Anki&Peter så ett hjärtligt TACK!!!

 

                                       Astrid söta bröllopsskor

Av madde - 2 maj 2011 20:59

Ikväll var Wedingdesign i Söråker och hämtade och provade min bröllopsskor.Dom är handgjorda och dom var otroligt sköna på foten och det känns ju bra med tanke på att dom ska sitta på en hel dag och natt =)


             



                                          



Sedan  köpte jag oxå såpbubblor till bröllopet så nu måste jag hitta dom perfekta ballongerna.

             

               

 

Har ni några tips vart jag hittar fina ballonger?

Av madde - 18 april 2011 21:35

Idag efter jobbet så hämtade jag upp min allra bästa Pernilla som oxå är min tärna på bröllopet.Vi åkte till fröken fräken för att beställa min bukett,tärnbuketten och ros till brudgumm och bestman.Jag kan varmt rekommendera fröken fräken om ni vill ha bra service.

 

Detta kommer min bukett att innehålla

 

  

               Sweet Avalanche rosor

 

         Plättar i luften

    

 

Kommer att ha en handbuden bukett och jag var så nöjd och glad när jag gick därifrån.Fick massa nya tips hur man dekorera på bröllops festen.

 

Av madde - 1 april 2011 19:17

Inbjudningskorten till bröllopet ligger nu på den gula lådan och väntas att anläda till sina ägare på måndag=)

 

                 

                            Inbjudningskorten ligger på hög 

 

                

Av madde - 12 januari 2011 21:31

Nu i eftermiddag har jag varit och klippt mig på Sagolik hos E-L.

  Sedan åkte vi iväg till Söråker och Wedding design för att prova brudklänning och min finaste tärna var oxå med.

Vi plockade fram några klänningar och när jag fick på mig den första klänningen så vart det klänningen med stort K.

När jag såg mig i spegeln så var det bara så rätt och jag kände mig så himla vacker.Jag provade en klänning till men jag var fäst vid den första klänningen så den blir den på dagen D.

 

Min tärna Pernilla hittade oxå sin tärnklänning så vi var tre nöjda tjejer som åkte därifrån.

Jag kan verkligen rekommendera Agneta på Wedding design i Söråker.

 

TACK E-L och Pernilla för en mysig kväll och för all hjälp.

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards