busprinsen

Alla inlägg under april 2011

Av madde - 6 april 2011 20:06

Som vi har väntat på våra nya sängar men igår kom dom äntligen.Så det var fullt upp med montering och städning så det tog sin lilla tid=)

Behöver jag säga att jag sov som en prinsessa inatt?!

 

 

             

  

                                 Nya sänggaveln

 

                

Wilmer har fått ny "stor" säng och han är så himla stolt och det bästa tycker Wilmer är att lådan under sängen kan bli en extra säng som kompisar kan sova i =)

 

    

Av madde - 4 april 2011 21:08

Nu säljer vi våran underbara säng i antik stil.

Sängstommen är svart och i priset ingår också resårmadrasser och tjock (10 cm)bäddmadras. Allt i mycket fint skick!

Vårpris: 4000 kr

 

 

                

 

Skriv en kommentar om du är intresserad så ringer jag upp dig

Av madde - 3 april 2011 20:02

Wilmer har varit på bio med sin moster Maria&sin kusin Agnes.Wilmer hade längtat massor efter denna dag.Stolt kille med popcorn och 3D glasögon=)

 

                                      Wilmer &kusin Agnes

 

filmen som Wilmer valde var trassel men han tyckte den var lite läskig

 

 

                   

Av madde - 3 april 2011 12:50

Igår hade jag en liten "Praktik" dag på Sundvallstidning och jag var med med min vän Malin som är reporter på tidningen.Jag fick följa med på fyra olika jobb och det var mycket intressant att få se hur dom jobbar.Det var roligt att få se hur en redaktion ser ut på en tidning och det var mycket mysig stämming över lokalen.

 

                 

 

En mycket rolig dag och jag skulle kunna göra lite praktik flera gånger

Av madde - 1 april 2011 19:17

Inbjudningskorten till bröllopet ligger nu på den gula lådan och väntas att anläda till sina ägare på måndag=)

 

                 

                            Inbjudningskorten ligger på hög 

 

                

Av madde - 1 april 2011 14:05

Det var så länge sedan som jag och Wilmer gjorde någonting helt själv så att jag inte minns när det var.Men nu tog vi oss en stund för oss själva utan varken syster eller pappa=)

 

Wilmer fick välja helt själv vad vi skulle göra och han valde att åka till Birsta och fika och gå på Lekplaneten.

 

               

Wilmer valde en Mazarine och apelsin festis och mamman valde en smörgås=)Vi pratade om lite allt möjligt allt ifrån varför man blir gammal till vad han önskar sig i julklapp....ja barn är för underbara!

 

Denna stund med Wilmer kommer jag leva på länge

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards