busprinsen

Alla inlägg under april 2011

Av madde - 12 april 2011 21:00

Världens bästa och gulligaste Pernilla kom till mitt jobb igår och lämnade paket till barnen!

Wilmer var så glad över sitt pkaet och sa att Tuva (pernillas dotter) är världens bästa=)

Astrid fick en jättefin sjukköterska låda och detta är nu en mycket stor favorit här hemma och hon bär på denna låda mest hela tiden.

 

 

               

                Vill ni ha vård utav denna sjuksyrra?

Av madde - 11 april 2011 22:37

Den lilla martyren som bor i detta hus kan hålla låda och hitta på bus hela dagarna om hon fick.Så det gäller att hänga med i martyrens fart så man inte missar en "olycka"

 

               Såhär ser hon ut när hon vaknar på morgonen

 

              '

Astrid fick chips i lördags och såhär äter Astrid chips så det vart att ta fram damsugaren men visa chips var för stora för damsugarhålet så dom fick jag äta upp =)

Av madde - 11 april 2011 21:46

Man blir glad i hela kroppen när solen lyser och dagarna går så fort.Dagen i bilen har gått fort och en mycket rolig dag!

 

       

Av madde - 9 april 2011 13:00

När Henrik åkte och jobbade så gick jag och barnen ut och det blåste storm ute.Men vi var ute en bra stund och vi var ned på skolan och lekte.

 

            

                               Wilmer med sin boll

 

            

             Att gå i varenda vattenpöl är ett måste tycker Astrid!

 

Efter vi hade varit ned på skolan så var vi ute på gården och skottade fram våren=)

Av madde - 9 april 2011 10:34

Igår slog mitt hjärta ett extra slag när jag såg denna hissgardin och det vara bara ett måste att köpa den.

 

                

 

                                        

Av madde - 8 april 2011 20:30

Är mycket glad att fredagen äntligen kom=)Ska bli skönt med lite vila om det nu går med 2 barn?!Men att bara få vara hemma duger mycket bra för mig=)

Vi har sjukt mycket att göra på jobbet så nu var det skönt att det blev helg

 

Det har varit en mycket varierande med vädret idag allt ifrån sol till snö

 

         

           Ja ni ser själva vilket tråkigt väder det har varit idag

 

 

Men efter jobbet åkte vi och hämtade Wilmer på dagis och sedan bar det av till tandläkaren för att räkna lite tänder.Allt såg bra ut och det var en stolt kille som gick ut ifrån tandläkaren med en snurra i handen

 

         

                               Wilmer hos tandläkaren

Av madde - 7 april 2011 20:17

Att vakna till detta skit väder och man blev nästan på dåligt humör bara av att titta ut.Vindrute torkarna har fått jobba idag =)

Det ända positiva jag kan komma på med detta skitväder är att snön försvinner och med lite hjälp på traven att få snön att försvinna är att jag kastar ut snön på gatan och hackar is.

 

Men jag trotsade skitvädret och gick min kvällspromenad och jag vet inte vad som skulle kunna stoppa mig för att inte ta denna kvällsrunda?!

 

Men om det nu skulle bli värsta skitvädret har jag inhandlat detta

 

         

Så nu på morgonen kommer jag att nötta detta band.Varje morgon kommer detta band att användas.

Av madde - 6 april 2011 21:51

Glad tjej som kommer springandes emot mamma när man hämtar på dagis

 

          

            -Hej mamma vad glad jag är att se dig

 

 

          

                                   Mammas ute tjej

 

Wilmer var med sina dagis kompisar i en stor vattenpöl så det vart inga kort på prinsen=)

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards