busprinsen

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av madde - 29 juli 2010 16:21

Igår var jag och barnen på lite loppis och att vi lekte på gården och på kvällen kom Elin&Isak och busade med oss och barnen lekte så bra hela kvällen.Tack gumman för att ni kom och att jag fick "prata" bebisen i magen.....

 

Men idag kom Anders&Elins andra barn Levi och jag känner hur mitt mamma hjärta slår lite extra.Så himla söt var Levi som jag fick på ett MMS och ett stort GRATTIS till Isak som nu har blivit storebror.

 

 

Bäst att ha tungan rätt i munnen!

 

 

   

Astrid ute och går med min gamla dockvagn som jag hade när jag var liten tös.

  

geten som fanns på loppisen som är och stjäl mat ifrån fåglarna

Av madde - 29 juli 2010 12:23

Som sagt blir jag ju Henriks fru nästa sommar och det ska bli spännade att planera allt som har med bröllopet att göra.Vi har kommit en del på väg i våran planering men det är mycket kvar att göra och fixa.

 

Så här på bloggen kommer ni att få följa denna resa fram till bröllopet och det ska bli kul att få dela med sig av detta och att detta kommer att bli som en liten dagbok som man kan sedan plocka fram och läsa på ålderns höst.

 

Detta har vi fixat:

 

*Datum för vigseln

*präst

*Lokal för festen

*Vilka som ska fixa maten (menyn är inte spikad)

*Tärna&Bestman

*Toastmadam&toastmaster

*Frisör

*Färger som kommer att vara på bröllopet och festen

 

Ni som har gift er,har ni fixat inbjudningarna själva?eller beställt?finns det nåt bra program på internet man kan använda?vart köper man bra papper?

 

Vill få ut inbjudningarna till hösten och ge mig gärna tips på hur/ni gjorde!

 

                           

           *bild lånad ifrån google*

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards