busprinsen

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av madde - 5 juli 2010 21:26

Idag har vi bara njutit av det vackra vädret,ja jag vet det är ett ständigt tjat om vädret MEN jag NJUTER verkligen av denna väderlek.

Våran dotter är ett riktig busfrö och i ett obevakat ögonböj så hade hon rivit ut blomjordpåse ur skåpet och när jag kom på vad hon höll på med, så satt hon denna fina jordhög och hade tagit sig ett rejält smakprov.

    

så kul var det.....

 

Sedan var det dax för lite mat och då har vi detta fina bordskick

  

 

Nu är henrik och sjunger på gatufesten på karaoke SM så vi håller tummarna här hemma att det ska gå bra!

 

Nu: äta lite frukt

Av madde - 5 juli 2010 21:11

Denna helg har gått i bad&solens tecken så bloggen har fått vila lite.Vi har NJUTIT av vädret och tagit tillvara att bara vara ute och bada och sola.Jag har nog aldrig blivit så brun som jag är nu av sveriges sol.

 

Fredag

Då badade vi bara och grillade och på kvällen vart en och annan god GT.

   

 

Detta härliga väder njuts av både vuxna och barn. Jag är en riktig sommar människa så man kanske måste flytta till varmare breddgrader :-)

 

Lördag  

 

Då var vi och badade och på eftermiddagen var jag på släktträff och vi hade det så himla roligt.TACK kära släkt för en otroligt mysig och rolig eftermiddag och kväll!!!

        

 

Älskar er mina älskade barn och snart blivande man.Vad skulle jag göra utan er?Kärleken är total gränslös....

 

Tack för att jag fick bli eran mamma!

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards