busprinsen

Alla inlägg den 30 april 2010

Av madde - 30 april 2010 10:22

Här kommer en bild på dom nya gardinerna i sovrummet

 Gardinerna kommer ifrån Butikannelie

 

Camilla-titta i fliken "hemma"så får du se hur vi har det hemma.

 

Min dröm i sovrummet är att brädda en vägg bakom sängen med gammeldaxa spikar blir snyggt till våran svarta smides säng.  

Av madde - 30 april 2010 09:03

Idag är det sista April men den kommer jag att få fira själv med barnen för henrik ska spela....tänker inte ta nån klagosång här men jag börjar bli förj*vla trött på att vara själv. Så ikväll så blir det ingen brasa vi myser hemma med tända ljus och lite gotta.

 

Idag var det första gången på 11månader jag använder än vanlig bh och det känns fantaskiskt för nu har jag slutat amma på dagarna så ammas det bara på morgonen/kvällen/natten så det går framåt:-)

 

Astrid matschema

 

*amma

*frukost: vid 8 och då äter hon gröt

*Lunch: ½burk+frukt

*mellanmål: frukt eller lite gröt

*middag: ½burk

*kvällsmål inför sovning:välling ökar varje dag

*kväll/natt:Amning

 

Vad ska DU/NI göra ikväll?

 

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards