busprinsen

Alla inlägg den 10 april 2010

Av madde - 10 april 2010 19:34

vart det.....

  

nya kransen

 

Sedan var vi och köpte nya blommor och lite nya krukor

så nu är det mårbacka pelargoner och murgröna i mina fönster här hemma.  

SOL

Av madde - 10 april 2010 19:26

Idag har vi varit ute i det vackra och soliga vädret och det var inte än dag för sent att solen tittade fram.Sparkcycklarna plockades fram och spadar och andra vinter saker plockades bort.Nu idag känns det som våren har kommit till Norrland!

  

prinsessan somnade i vagnen starx efter denna bild togs.

 

Våran prinsessA har blivit ett riktigt busfrö och hittar på massa hyss.Ett av hennes party trick är att följa efter dammsugaren och sitta och hålla i och få snål skjuts

  

Kolla in frisyren!

 

Eller riva i mammas tidningar och ta sig ett smakprov

  

gott med papper tycker Astrid.

Av madde - 10 april 2010 10:10

När jag var på resande fot så vart det lite handlat. Hade kunnat handlat mycket mera men då hade jag inte fått med mig det på tåget, det räckte det jag bar på. En rullväska med en väska på den,ryggsäck på ryggen, Astrid i sele och en stor papperspåse så det räckte:-)

 

men här en bild på den ena saken jag köpte  

 Ska bara fixa klart det sista så kommer det en bild på det andra jag köpte!

 

Här kommer en bild på min nya duk på köksbordet

  

snyggt med den bredda spetsen tycker jag!

 

 

Idag är det lördag och det regnar inte iallafall och det är skönt. Vi har inte än plan vad vi ska göra idag men jag måste fara och handla nya blommor så jag kanske tar mig en tur och gör det.

 

Måste bara visa dessa söta stövlar som jag har köpt till Astrid

visst är dom söta?  

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards