busprinsen

Alla inlägg under oktober 2010

Av madde - 7 oktober 2010 19:56

Ibland finns det inte så mycket att blogga om.Det kan ju bli lätt så när man på dagarna men jag ska försöka med blogga varje dag.

 

Här kommer lite bilder på mina ögonstenar på väg till dagis i morse.Det är inte så lätt med att knäppa kort på barnen...

 

      

ja vad säger man ......

 

 

Det tråkiga ikväll är att jag har bitit sönder en tand....Och det blir nog en dyr historia.

 

Av madde - 5 oktober 2010 19:45

jobbet idag har det gått som en dans.Eleverna och jag har haft mycket skoj i övningsbilen och det är det som får mig att trivas så bra på mitt jobb.

 

Har inte så himla mycket att skriva när man jobbar på dagarna så jag tänkte tipsa om ett litet tips:

 

 

                Veckans klipp på Kidstore

 

 

                 

 

                      Fleece byxor ifrån Molo

 

 

Sedan på Kidstore facebook sida är det auktioner så skynda in och buda.

 

 

 

Av madde - 4 oktober 2010 22:16

på jobbet efter mammaledigheten och det var precis som det var för 1år och 5månader sen men det nya var min nya övningsbil.Dagen gick bra men det var fullt upp.Sedan avsluta kvällen med medlemsmöte och föräldra möte på dagis så jag har nästan precis kommit hem:)

 

Att få sova när man har barn är lika med lyx vara och jag skulle nog nästan göra vad som  helst för att få sova en hel natt.Jag är avis på er som har sovande barn på nätterna,jag är nog vaken ca 5-6 gånger per natt och  nu börjar jag känna att det räcker och jag lider av sömnbrist.

 

jajaja nu ska denna gnäll kärring sova

 

Av madde - 3 oktober 2010 19:39

Söndagarna här hemma är liksom fixar dagen som oftats innehåller: Städa,tvätta och handla och det är precis det vi har gjort idag.

 

Vad gör ni på Söndagar?

 

 

Vi har oxå varit ute i det blåsiga vädret och det vart i det kallaste laget och det känns att snart är första snön på ingång.

Imorgon börjar allvaret igen som en arbetande mamma och vara mammaledig blir ett minne blått.Men det ska bli skönt med "riktig"lön på kontot, men jag kommer att sakna dagarna som mammaledig och att man kunde göra lite som man ville:)

 

Nu ska vi äta varma mackor med kantareller *Mums*

 

 

 

 

Av madde - 3 oktober 2010 19:39

Söndagarna här hemma är liksom fixar dagen som oftats innehåller: Städa,tvätta och handla och det är precis det vi har gjort idag.

 

Vad gör ni på Söndagar?

 

 

Vi har oxå varit ute i det blåsiga vädret och det vart i det kallaste laget och det känns att snart är första snön på ingång.

Imorgon börjar allvaret igen som en arbetande mamma och vara mammaledig blir ett minne blått.Men det ska bli skönt med "riktig"lön på kontot, men jag kommer att sakna dagarna som mammaledig och att man kunde göra lite som man ville:)

 

Nu ska vi äta varma mackor med kantareller *Mums*

 

 

 

 

Av madde - 2 oktober 2010 12:41

Detta är den sista veckan som mammaledig och arbetslivet börjar på måndag. Men jag kommer att jobba 60% så det känns bra att barnen inte behöver gå på dagis så långa dagar.Sedan på fredagar kommer vi att vara lediga.

 

Hur mycket jobbar ni?

 

Lite bilder ifrån sista veckan som mammaledig

 

  

lill damen i förstor pyjamas.

På väg till skogen med dagis.

  

fångad av en stormvind

  

 

20 vackra rosor fick jag av Henrik igår

Av madde - 2 oktober 2010 11:47

Denna fina klocka fick jag av min lillasyster i födelsedags present och nu pryder den köksvägen.

  

Väldigt fint vart det iallafall.

Av madde - 1 oktober 2010 18:18







       kidstore.se




                      

 

 

 

         Tryck HÄR så kommer du till webbshopen

 

Passa på att handla julklappar eller fylla på barnens garderober.

          

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards