busprinsen

Alla inlägg under oktober 2010

Av madde - 18 oktober 2010 20:06

Denna helg har varit lugn och skön och vi har bara tagit dagen som den kommer.

 

Fredags

 

Så tog vi det bara lugnt och vi hyrde film och åt lite gotta.Jag somnade tidigt efter alla nätter utan sömn.

 

Lördag

 

På dagen var hemma hos Pernilla med familj och barnen lekte vi vuxna drack kaffe och surrade.

 

 

    

 

Pigg och glad tjej på väg på play date och somnade som en stock på väg hem.

 

Tack för en trevlig stund hemma hos familjen Lindblom :)

 

 

Söndag

 

Då är det städa,tvätta och handla mat spm förmiddagen handlar om.På efter middagen åkte vi till Hudik för att barnen skulle få träffa sin farmor&farfar och vi vart bjuden på en underbart god middag.Wilmer stannade kvar hemma hos farmor&farfar så han var lite egen tid.

 

 

Av madde - 15 oktober 2010 10:32

Igår var det en tuff dag.Efter flera dagars smärta i munnen så slutade att tanden opererades bort.Det tog 1½timme innan tanden var borta och summan för borttagning av tand kostade 4040:-.Jag fick veta att tanden skulle aldrig kunna rotfyllas och det känns ju bra efter att hållit på i 6månader och flera tusen lappar fattigare.Men min tandläkare folktandvården som har sagt att tanden ska rotfyllas,hade han skött detta och kollat med röntgen så hade han sett detta inte skulle gå.....Jag kommer att strida detta!!!!

 

 

På kvällen hade jag Meandi party som var mycket trevligt.Det kändes skönt att tänka på någonting annat för en stund.

 

Detta vart inhandlat:

 

crown tunic

Till Astrid

stars & space

Wilmer

 

 

Idag kan jag hämta ut Meandi paketet som jag beställde på Therese Meandi party.

 

Nu:Kaffe

 

Av madde - 13 oktober 2010 18:46

Jag var in på Vackra hem och handlade lite nytt till hemmet och dom hade så mycket fint och garanterat så blir det många fler besök till den butiken.Det som var så roligt var att dom hade antika och "nya" saker.Detta kom jag hem med:

 

      

Duk                 pappers ark         Hushållsrulle hållare

 

Av madde - 13 oktober 2010 15:43

Jag beklagar min bloggfrånvaro och frånvaron beror på att jag har/haft en sjuk tandinfektion i en kindtand och spenderat en del tid på käkkirurgen på sjukhuset.Så sitter jag med drenage i munnen och 2sorters pencilin och imorgon ska dom försöka dra kindtanden. Min sömn dessa två dagar är 5 timmar så jag är sjukt trött men jag hoppas snart att detta ska bli bra.

 

Jag ser inte klok ut i ansiktet jag är uppsvälld och likblek så det är ingen snygg syn:(

 

Så detta kommer att bli sjukt dyrt och vill absolut inte tänka på slut summan.......

 

 

Av madde - 11 oktober 2010 19:59

Ja då var det måndag igen och en ny härlig arbets vecka börjar.

 

Igår var vi och sålde guld och vi kom därifrån med  4400:- man ska passa på och sälja nu när guldet står så högt. Jag personligen använder ALDRIG rött guld så istället för att ligga och "skräpa" så tar jag hellre pengarna :)Smycken är ju inte nåt som jag använder varje dag inte ens förlovningsringen :)

 

Använder ni smycken?

Av madde - 9 oktober 2010 15:34

Imorse så gjorde jag pippilotter på Astrid för första gången och hon vart en riktig sötnos men pippilotterna fick inte sitta i så länge=)

  

Mammas prinsessa

  

Visst vart det sött?

 

 

Av madde - 9 oktober 2010 15:10

Idag har jag varit i Alnö kyrka på dop för lilla Levi.Dopet var jättefint och Hanna sjöng så fint.Sedan vart det gott fika på Notstället,mycket trevligt var det.

  

Fina Elin och sötnosen Levi

 

Resten av familjen åkte till Hudik för att gratta farfar som hade fyllt år.Så nu sitter man här ensam och bara njuter av tystanden.

 

 

Av madde - 8 oktober 2010 14:31

Astrid har fått en gräslig hosta så sömnen i natt gjorde ju inte precis mitt sömnkonto på plus.

  

sjuk dotter

  

Men busa kan man göra fast man är sjukis.

 

Idag kom min kära storasyster på besök och hade köpt med sig frukt till fruktsallad och glass som vi mumsade i oss.Barnen tyckte det var mysigt att moster kom på besök.

Sedan vart det att åka till tandläkaren och när jag skulle betala för mig så trodde jag att jag skulle få en smärre chock......Det vart hela 174:-  har nog ALDRIG betalat så lite hos tandläkaren förut.

 

Vad är det minsta ni har betalat hos tandplågan?

 

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards