busprinsen

Alla inlägg under juni 2010

Av madde - 18 juni 2010 11:22

Idag har det inte blivit många knopp jag vill vara ute så nu får det ta och sluta regna.

 

Här kommer lite bilder på mina älskade barn som är mitt allt

snyggaste brillorna i stada

     

prinsessan i familjen med pappa

Gränslös kärlek

        

mammas sötnos!

 

Nu:laga lunch

Av madde - 18 juni 2010 11:05

Urs vad det regnar,blir galen snart!!!Snart är juni slut och sommaren har inte kommit.Tur att vi har bokat en utlandsresa till Turkiet den 25/8 till side och 2veckor ska vi vara borta.

 

här ska vi bo

 

Sunwing Resort & Spa Side Beach

 

Sunwing resort side

Av madde - 17 juni 2010 18:10

Idag var vi på stan med Anki&Emilia vi myste på vi fikade och lunchade men vi hann oxå med lite shopping....

 

Polarnopyret rean började idag så vi tog oss en sväng dit och där shoppade vi loss.

 

Jag handlade

 

Till Wilmer

 

* windstopper

*baggy jeans

*2st tröjor

 

Till Astrid

 

*Jeans kjol

*klänning

*strumpbyxor

*2st t-shirt

*3st tights

*skaljacka

 

Sedan var jag och hämtade ut tapeterna som hade kommit

 

Nu:ta hand om en grinig unge

 

Av madde - 17 juni 2010 18:04

Nu har vi varit på 1årskontrollen och allt gick så bra. Astrid gav inte ens ett pip när det var dax för sprutorna, DUKTIG flicka!!

 

Vikt: 10,2 kg

Längd: 74 cm

Huvudomfång: 45 cm

 

 

Wilmer längd och vikt vid 1årskontrollen

 

Vikt: 11,3 kg

Längd: 79 cm

Huvudomfång: 50 cm

Av madde - 16 juni 2010 19:50

Efter 60 myggbet över hela kroppen så är nu våran gräsmatta nyklippt och trimmad.Jag höll på att bli galen!!

gotti gott

Av madde - 16 juni 2010 10:27

Snart ska jag iväg och jobba en sväng sedan hämta wilmer på dagis och då ska vi till frissan så wilmer får klippa sig.

 

Idag lyser solen och det är härligt för det har varit rena höstvädret nu i flera dagar.

Igår fick jag tvätta verandan med högtrycken för att det var sjukt mycket pollen ifrån tallarna,det gick inte att sopa bort det för det var kletigt så två vändor med högtrycken så vart verandan fin igen.

 

Nu=  

Av madde - 16 juni 2010 10:20

Här kommer en liten titt på Astrids rum. Nu är det bara att börja inreda och måla klart tallrikshyllan som ska pryda astrids vägg.

 

 

Nu är det bara det roliga kvar=inreda  

Av madde - 15 juni 2010 10:34

Ihelgen har det varit fullt upp med studentfirande,städdag på dagis och jobb så med andra ord har det varit fullt upp.

Isöndags var det dax att hämta hem Wilmer ifrån farmor&farfar där han har haft hur kul som helst.

 

Jag tyckte det kändes som wilmer hade växst under denna vecka och massa nya uttryck som han säger hela tiden:-)favorit ordet just nu är TYPISKT!Det säger han hela tiden till allt.

 

imorse när jag körde wilmer till dagis så fick jackan åka på och jag stog och över vägde om  jag skulle sätta på han mössa. vad är detta?15 juni och man ska behöva ha mössa&jacka,det är som rena hösten ute:-(

 

Igår var Astrids rum klart och det vart så himla fint så ikväll ska jag iväg och köpa gardinstång och lite annat smått och gott.

Snart ska jag iväg och jobba och efter jobbet ska jag in på butik Annelie och beställa tapeten till sovrummet.

Rosanna

denna ska pryda som fondtapet i sovrummet!

Presentation

Butik Annelie

Butik Liten

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards